۰

اطلاعیه دانشگاه اصفهان درباره حوادث شب گذشته

تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۴
روابط عمومی دانشگاه اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای به حوادث اخیر در مقابل این دانشگاه واکنش نشان داد.
در این اطلاعیه آمده است: در جریان فراخوان‌های ضد ایرانی با قصد هدف قرار دادن امنیت و آرامش مردم در کشور و شهر طی دو روز گذشته، بنا به اخبار رسیده، شب گذشته حوالی ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه، عده‌ای در بیرون دانشگاه و خیابان روبروی درب خوابگاه‌های دانشجویی، با روشن نمودن آتش و ایجاد راه‌بندان، موجب اخلال در تردد مردم و مزاحمت برای خودرو‌های درحال عبور گردیدند که با حضور نیرو‌های خدوم فراجا، تجمع کنندگان متفرق و از ورود افراد غیر دانشجو از درب خوابگاه‌ها جلوگیری شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پس از آن با حضور مسئولین دانشگاه در کوی خوابگاه‌ها و پاسخگویی تلفنی، نگرانی دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها مرتفع گردید. با توجه به برگزاری کلاس‌ها در فضای آرام و روند عادی فعالیت آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه طی سه هفته گذشته، به آگاهی عموم دانشگاهیان محترم به ویژه دانشجویان عزیز می‌رساند نظر به حوادث کور تروریستی و ناجوانمردانه روز گذشته که سبب شهادت هموطنان و مدافعان امنیت شده است، از تردد غیر ضرور به محل‌های شلوغ شهر به‌ویژه تجمع اغتشاشگران و فراخوان‌های مرتبط خودداری و مسئولیت عملکرد حضور در این تجمعات به عهده خود افراد خواهد بود.
رعایت ضوابط، قوانین و مقررات دانشگاه در تردد دانشگاه، خوابگاه‌ها و حضور در کلاس‌های دانشگاه توسط دانشجویان گرامی و اساتید فرهیخته موجب تداوم آرامش در سطح دانشگاه و ناکامی فراخوان‌های غیرقانونی و هدایت شده توسط کانال‌های معاند خواهد شد. ضمن تشکر از تلاش دلسوزانه همه مسئولین، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، همراهی و همکاری همه آحاد دانشگاهی را در برقراری آرامش، نظم و ادامه روال عادی اداری، آموزشی و پژوهشی را خواستاریم.
کد مطلب : ۱۵۲۵۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}