۰

وزیر خارجه عمان: تنها راه حل مشکلات گفتگو و تفاهم است

تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۰
وزیر خارجه عمان: تنها راه حل مشکلات گفتگو و تفاهم است
وزیر امورخارجه عمان ادامه داد: مسائل و توافقات قبلی را هم در این دیدار مورد بررسی قرار دادیم، توافقاتی که در سفر قبلی آقای امیر عبداللهیان داشتیم مورد بررسی قرار گرفت تا انجام شود.

وی تاکید کرد: سلطنت عمان همیشه حسن همجواری و همسایگی را در قبال جمهوری اسلامی ایران داشته داشته است و به این امر معتقد است. اعتقاد و سعی داریم امنیت تردد در صنعت دریایی را مورد نظر قرار دهیم.

البوسعیدی عنوان کرد: چالش‌های بسیار و اختلافات زیادی وجود دارد ما در عمان معتقد هستیم تنها راه حل مشکلات فقط گفتگو و تفاهم است و باید موضوعات را از این دید مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هرگونه اعمال خشونت‌بار و تروریستی را رد می‌کنیم و معتقدیم باید دلایل این اعمال خشونت را پیگیری کنیم. ما به تلاش‌های خود برای تعامل مثبت را به صورت صادقانه و مبتنی بر منشور سازمان ملل متحد ادامه خواهیم داد. امیدوارم در سلطنت عمان در خدمت شما باشیم و بحث‌های خود را پیگیری کنیم.وزیر امورخارجه عمان گفت: چالش‌های بسیار و اختلافات زیادی وجود دارد ما در عمان معتقد هستیم تنها راه حل مشکلات فقط گفتگو و تفاهم است.
کد مطلب : ۱۵۲۶۵۶
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}