۰

سرکشی آلمانی‌ها ادامه دارد...

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۵
سرکشی آلمانی‌ها ادامه دارد...
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به تنهایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اسپانیا حاضر شد.
، پس از جنجال‌هایی که بر سر بستن بازوبند رنگین‌کمانی One Love قبل از بازی اول آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش آمد، تیم ملی آلمان تصمیم گرفت هیچ بازیکنی را به کنفرانس مطبوعاتی فیفا قبل از بازی حساس خود مقابل اسپانیا در روز یکشنبه اعزام نکند.
هانسی فلیک، مربی آلمان، به تنهایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اسپانیا حاضر شد و در توضیح علت غیبت بازیکنانش گفت که متوجه نمی‌شود چرا آنها اجازه صحبت در هتل خود را ندارند.
فلیک توضیح داد: «ما یک سفر سه ساعته در پیش داشتیم تا به اینجا بیاییم و صحبت کنیم و من ترجیح می‌دهم بازیکنانم در هتل بمانند و استراحت کنند و برای بازی فردا انرژی خود را شارژ کنند. ما در هتل امکانات فوق‌العاده‌ای برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی داریم ولی به ما اجازه نمی‌دهند آنجا صحبت کنیم، بنابراین تصمیم گرفتم تنها به اینجا بیایم و حرف بزنم. بازیکنانم باید فقط به بازی با اسپانیا فکر کنند.»
لازم به ذکر است که آلمان تنها تیم حاضر در جام جهانی است که تصمیم گرفت خارج از منطقه برگزاری تورنمنت و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری اقامت داشته باشد.
و اما تئوری دیگر این است که فدراسیون آلمان و بازیکنان همچنان از اقدام فیفا مبنی بر ممنوعیت استفاده از بازوبند رنگین‌کمانی بسیار ناراحت هستند و به همین دلیل تصمیم گرفتند سکوت کنند؛ همانطور که با ژست خود در عکس قبل از بازی با ژاپن سکوت معناداری را به تصویر کشیدند.
تصمیم آلمان منجر به جریمه مالی قابل توجهی خواهد شد، زیرا فیفا بازیکنان را ملزم کرده تا قبل از هر بازی جام جهانی با مربی خود در مقابل رسانه‌ها حاضر شوند.
کد مطلب : ۱۵۳۰۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}