۰

جنگ به خاک روسیه کشید

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۳
جنگ به خاک روسیه کشید
فرماندار منطقه کوروسک بامداد سه‌شنبه، یک روز پس از آنکه اوکراین جسورانه‌ترین حمله جنگی خود را در داخل روسیه با استفاده از پهپادها برای هدف قرار دادن دو پایگاه نظامی انجام داد، گفت: «یک پهپاد به تاسیسات نفتی در نزدیکی فرودگاهی در منطقه روسیه که هم‌مرز با اوکراین بوده، حمله کرده است.»
 
مقام نظامی اوکراین که نخواست نامش فاش شود، با تایید این حمله گفت: «پهپادها از خاک اوکراین پرتاب شدند و حداقل یکی از حملات با کمک نیروهای ویژه نزدیک به پایگاه انجام شد که به هدایت پهپادها به سمت هدف کمک کردند.» به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، رومن استاروویت، فرماندار منطقه کورسک روسیه صبح روز سه‌شنبه گفت که نیروهای اورژانس آتش را خاموش کرده‌اند و به کسی آسیب نرسیده است. این فرودگاه در شهر کورسک برای هوانوردی غیرنظامی و توسط ارتش روسیه استفاده می‌شود. ویدئوهایی از کورسک در روز سه‌شنبه آتش‌سوزی بزرگی را نشان می‌دهد که توده‌های دود از سراسر شهر قابل مشاهده است. ویدئوها را نمی‌توان به‌طور مستقل تایید کرد. به گفته وزارت دفاع روسیه و یک مقام ارشد اوکراینی که خواست نامش فاش نشود، اوکراین روز دوشنبه از هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله به دو پایگاه نظامی روسیه در صدها مایلی داخل روسیه، فرودگاه انگلس و پایگاه نظامی دیاگیلوو استفاده کرده است.
کد مطلب : ۱۵۳۶۲۳
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}