۰

مکرون می‌خواهد بنزما را به دوحه ببرد!

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵
مکرون می‌خواهد بنزما را به دوحه ببرد!
دیدیه دشان پس از پیروزی مقابل مراکش در اتاق مطبوعات هنگامی که از او پرسیدند آیا کریم فرصتی برای بازگشت یا حضور در سکوها یا بازی در صورت بهبودی را دارد؟ او به سادگی و سردی پاسخ داد: سوال بعدی.
یکی از خبرگزاری های فرانسه ادعا می کند که این ایده از خود امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه است، که در روز نیمه نهایی حضور داشت و حضور خود را در فینال مقابل آرژانتین در ورزشگاه Lusail اعلام کرد.
ایده مکرون نه تنها آوردن بنزما، بلکه گروهی از بازیکنان مصدوم است که در قطر بوده اند یا به دلیل مصدومیت همراهی تیم را از دست داده اند، مانند پل پوگبا یا انگولو کانته.
آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، کسی است که این موضوع را در RTL تایید کرد و گفت می دانم که مکرون مشتاق انجام این کار است و سخت تلاش می کند.
قضیه این است که بنزما خیلی شبیه بقیه نیست.  او صبح روز گذشته در مادرید، یک بازی دوستانه مقابل لگانس انجام داد و آسیبی ندید.
همانطور که مارکا این هفته گزارش داد، مهاجمی که در 19 نوامبر مصدوم شد، زمانی که سرمربی فکر می کرد که به خاطر زمان اندک بازنمی گردد، توسط دشان خط خورد.
با این حال، بهبودی بنزما نشان داد که ضرب‌الاجل‌های تعیین‌شده توسط فدراسیون فوتبال فرانسه با میزان مصدومیت او همخوانی نداشت.
حضور بنزما در قطر اگرچه بعید است اما غیر ممکن نیست و بستگی به قدرت متقاعدسازی رئیس جمهور فرانسه دارد.  اگر او توانست کیلیان امباپه را برای ماندن در پاری سن ژرمن متقاعد کند، پس چرا امروز نتواند؟
به زعم بسیاری، اینکه چه بنزما به قطر بیاید یا نه، مهاجم رئال مادرید روی کاغذ قهرمان جهان خواهد شد زیرا کسی جایگزین او نشده است.
کد مطلب : ۱۵۴۱۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}