۰

11 ستاره ناکام جام جهانی: کاپیتان؛ کریستیانو رونالدو

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۱
11 ستاره ناکام جام جهانی:  کاپیتان؛ کریستیانو رونالدو
همانند تمامی ادوار جام جهانی، در این دوره نیز بسیاری از ستاره های بزرگ نتوانستند نمایش مورد نظر را ارائه داده و به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کنند. نام بازیکنان بزرگی مانند رونالدو، روملو لوکاکو، گرت بیل، کوین دی بروین و ... اگرچه پیش از مسابقات در فهرست ستاره های احتمالی قرار داشت، اما آنها از فرم همیشگی به دور بوده و اصلا توقعات را برآورده نکردند. حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت با انتشار گزارشی به معرفی 11 بازیکن ناکام این تورنمنت پرداخته است.
دروازه بان: کیلور ناواس- تیم ملی کاستاریکا

در تورنمنت نتایج فاجعه بار کاستاریکا، کیلور ناواس بیش از چند مسئولیت داشته و مقصر است. در دو دیدار مهم این تیم برابر اسپانیا و آلمان، او هفت بار دروازه اش را باز شده دیده و راهی برای دفاع از خود باقی نگذاشت. کیلور ناواس حتی می‌توانست در دیدار مقابل ژاپن نیز بهتر عمل کند و او ناکام بزرگ جام است.
نیکلاس سوله- تیم ملی آلمان

همیشه نامطمئن در خط دفاعی. حتی در شبی که آلمان موفق شد کاستاریکا را مغلوب کند نیز سوله نمایش خوبی نداشت. ژرمن ها اصلا از استحکام دفاعی ادوار قبلی برخوردار نبودند و بی تردید عملکرد ضعیف نیکلاس سوله یکی از دلایل رخ دادن این اتفاق بود.
یاکوب کیویور- تیم ملی لهستان

علیرغم درخشش در سری آ و جلب نظر تیم های بزرگ، یاکوب کیویور در ترکیب تیم ملی لهستانی در جام جهانی اصلا نمایش خوبی ارائه نداده و اشتباهات او آنقدر مشهور بود که نام این بازیکن را نیز در لیست بازیکنان ناکام این تورنمنت قرار دهیم.
الخاندرو بالده- تیم ملی اسپانیا

به عنوان جانشین یوردی آلبا از الخاندرو بالده انتظار بیشتری می رفت، اما عملکرد او در جام جهانی تأیید کرد که این بازیکن هنوز جای پیشرفت دارد. عملکرد بالده هم در برابر آلمان و هم در مقابل ژاپن اصلا جای تعریف نداشت و او قطعا یکی از بدترین بازیکنان زمین بود.
هکتور مورنو- تیم ملی مکزیک

تجربه بالای مورنو باعث شده برخی تصور کنند او به بهترین شکل ممکن تیم را رهبری می کند، اما این بازیکن فقط در جریان تساوی 0-0 مقابل لهستان به اندازه کافی خوب ظاهر شد. هکتور مورنو در دو بازی دیگر با آرژانتین و عربستان نمایش موفقی نداشته و از عوامل حذف زودهنگام مکزیک در مرحله گروهی لقب گرفت.
کوین دی بروین- تیم ملی بلژیک

بسیاری دی بروین را یکی از ستاره های احتمالی این مسابقات می دانستند، اما تیم ملی بلژیک به شکل عجیبی در همان مرحله گروهی با جام جهانی وداع کرد. کوین دی بروین در لحظات حساس اصلا نتوانست این تیم پرستاره را به خوبی رهبری کند و این تورنمنت نیز با ناکامی برای او و تیم ملی بلژیک به اتمام رسید.
سرگی میلینکوویچ ساویچ- تیم ملی صربستان

ستاره خط میانی لاتزیو در سال های اخیر مانند تیم ملی کشورش در جام جهانی عملکرد خوبی نداشت. بسیاری صربستان را بعد از تیم ملی برزیل شانس دوم صعود از گروه می دانستند، اما میلینکوویچ ساویچ نتوانست در مقاطع حساس تیمش را به خوبی رهبری کنند و آنها در همان دور گروهی با جام جهانی وداع کردند.
کریستیانو رونالدو- تیم ملی پرتغال

پیش از شروع جام جهانی خبر فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد منتشر شده و حواشی فراوانی ایجاد کرد. تورنمنت با گلزنی رونالدو برابر غنا از روی نقطه پنالتی آغاز شد، اما در ادامه او در مراحل حذفی حتی در ترکیب ثابت نیز جایی نداشت. اشک های تلخ کریستیانو بعد از حذف تیم ملی پرتغال برابر مراکش در یک چهارم، پایانی برای آرزوهای این بازیکن برای کسب عنوان قهرمانی بود.
توماس مولر- تیم ملی آلمان

از معدود بازیکنان باتجربه تیم ملی آلمان در ترکیب این تیم در جام جهانی، نتوانست در لحظات حساس و تعیین کننده گره از کار تیمش باز کند. ژرمن ها مانند دوره گذشته حذف زودهنگامی را تجربه کردند و بی تردید عملکرد ضعیف توماس مولر یکی از دلایل رقم خئردن این فاجعه بزرگ برای تیم ملی آلمان بود.
گرت بیل- تیم ملی ولز

اگرچه تیم ملی ولز در سال های اخیر و با تکیه بر درخشش گرت بیل به تورنمنت های بزرگ دست یافته، اما این ستاره باتجربه در این دوره جام جهانی اصلا آماده نبوده و نتوانست کمکی به تیمش کند. تیم ولز فقط موفق به کسب یک امتیاز شد و این تورنمنت اصلا باب میل گرت بیل و یارانش پیش نرفت.
روملو لوکاکو- تیم ملی بلژیک

سپری کردن مصدومیتی شدید به جام جهانی رسید، یکی از بدترین نمایش های فردی این تورنمنت را در بازی برابر کرواسی ارائه داد. اگر یکی از بین آن همه موقعیت روملو لوکاکو برابر کرواسی تبدیل به گل می شد، تیم ملی بلژیک آن فاجعه و حذف زودهنگام را تجربه نمی کرد.
ش
کد مطلب : ۱۵۴۳۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}