۰

نه کناره گیری و نه اخراج، یکشنبه آرام در کمپ حجازی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
نه کناره گیری و نه اخراج، یکشنبه آرام در کمپ حجازی
روز شنبه در حالی که ریکاردو ساپینتو مشغول تمرین دادن آبی ها بود یکی از خبرگزاری ها خبری منتشر کرد، مبنی بر اینکه ریکاردو ساپینتو طی توافق با باشگاه استقلال از این تیم جدا شد! در فضای مجازی هم شایعه مربیگری فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی به وجود آمد، در حالی که فرهاد مجیدی تحت قرارداد باشگاه اتحاد کلبا است و امیر قلعه نویی هم هدایت گر تیم گل گهر در بازی های لیگ برتر است. حتی در صورت استعفا و یا اخراج ریکاردو ساپینتو ملحق شدن یکی از این دو مربی به استقلال شاید امری غیر ممکن باشد.
روز گذشته بعد از تمرین استقلال در کمپ ناصر حجازی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به کمپ ناصر حجازی آمدند و در طبقه دوم ساختمان کمپ که ریکاردو ساپینتو تاکید داشت که باید در اختیار او و اعضای تیم قرار گیرد، جلسه برگزار کردند. پیش بینی ها بر این بود که ریکاردو ساپینتو هم به این نشست دعوت شود و اعضای هیات مدیره از او در خصوص دلایل افت استقلال در بازی های بعد از جام جهانی توضیح بخواهند یا به او به خاطر کسب این نتایج اولتیماتوم بدهند اما ریکاردو ساپینتو بعداز نشستی که با علی فتح الله زاده و پرویز مظلومی داشت، کمپ ناصر حجازی را ترک کرد و با دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دیدار نداشت. تازه در نشستی که میان علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو برگزار شد، مدیر عامل باشگاه استقلال ضمن اعلام حمایت از این مربی پرتغالی اعلام کرد، باشگاه در تلاش است با باز کردن پنجره زمستانی بازیکنان مد نظر وی را جذب کند. هم چنین مدیر عامل باشگاه استقلال به ریکاردو ساپینتو قول داد؛ در روزهای بحرانی تیم، او به عنوان مدیر عامل و هم چنین اعضای هیات مدیره از وی حمایت خواهند کرد تا استقلال به روزهای خوب برگردد.
1789615
بر خلاف پیش بینی ها یکشنبه در کمپ ناصر حجازی آرام دنبال شد. نه از کناره گیری خبری بود و نه اخراج و نه پای اولتیماتوم به کادر فنی به میان آمد. علی فتح الله زاده حتی حاضر نشد، در این خصوص با بازیکنان صحبتی داشته باشد. اعضای هیات مدیره آمدند و مصوبات را امضا کردند و رفتند. هر چند دریافتی استقلالی ها 10 درصد کمتر از پرسپولیسی ها است و هنوز دو پاداش معوقه دیدار با هوادار و صنعت نفت به آنها پرداخت نشده است اما علی فتح الله زاده با رساندن دریافتی بازیکنان استقلال به 40 درصد و هم چنین تلاش برای تکمیل کردن کمپ در یک فرصت کوتاه سعی در حمایت از ریکاردو ساپینتو و تیمش داشت و در تلاش است با باز کردن پنجره زمستانی تیم و ایجاد بسترهای مالی جدید برای پراخت مطالبات باقی مانده بازیکنان و هم چنین کادر حمایت را از تیم استقلال کامل کند؛ باید منتظر ماند و دید با حمایت مدیر عامل و اعضای هیات مدیره از ریکاردو ساپینتو و شاگردانش تیم به شرایط پیش از جام جهانی بر می گردد یا خیر.
 
کد مطلب : ۱۵۴۹۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}