۰

قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه ۲۴ دی ۱۴۰۱

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۴
قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه ۲۴ دی ۱۴۰۱
به نظر می‌رسد آخرین هفته دی‌ماه، قیمت دلار روزهای کم‌نوسانی را شاهد باشد و محدوده فعلی برای اسکناس امریکایی فعلا حفظ شود. هر چند برخی می‌گویند حباب سه میلیونی ربع سکه به اندازه‌ای بالاست که معامله‌گران بنیادی را از خرید سکه‌های بورس کالا منصرف می‌کند و از دیدگاه آنها تاثیری در بازار نخواهد داشت.
 
تحلیلگران بازار معتقدند، دلار در هفته گذشته در کانال ۴۰ هزار تومانی کف‌سازی کرده است. از همین رو، ‌بعد از عرضه ربع سکه و کاهش التهابات خرید سکه‌ها در هفته نخست بهمن ماه، خریداران جسارت بیشتری برای ورود به بازار پیدا می‌کنند. این افزایش تقاضا قیمت را در پله‌‌های بالاتر از محدوده ۴۰ هزار تومانی قرار خواهد داد.
 
در سومین هفته دی‌ماه قیمت سکه و طلا در بیشتر روزها افزایشی بود. هر چند این رشد در برخی قطعات سکه محدود بود اما متوقف و کم نشد. از سوی دیگر روند رشد قیمت طلای جهانی را نیز، در قیمت این فلز زرد نباید نادیده گرفت. اما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بازار طلای جهانی در ماه‌های گذشته بازیگر فعالی در بازار طلا و سکه نبوده و این دلار است که با هر نوسان قیمت، این بازار را دستخوش تغییر می‌کند.
کد مطلب : ۱۵۵۲۱۱
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}