۰

انتشار سوالات کنکور در فضای مجازی!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
انتشار سوالات کنکور در فضای مجازی!
با وجود قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور تعدادی از کانال‌های تلگرامی از انتشار سوالات کنکور در فضای مجازی خبر دادند و مدعی شدند که سوالات کنکور را در اختیار دارند و براساس آن پاسخ سوالات را هم داده‌اند.
 
در توضیح این خبر آمده:
 
* نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از صبح امروز در ۴۱۷ شهرستان، ۵۸۵ حوزه اصلی و ۲۰۴۱ حوزه فرعی آغاز شد، امروز صبح داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی رقابت خود را آغاز کرده‌اند، در گروه علوم تجربی ۴۵۰ هزار و ۵۷۷ داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
 
* با وجود قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور تعدادی از کانال‌های تگرامی از انتشار سوالات کنکور در فضای مجازی خبر دادند و مدعی شدند که سوالات کنکور را در اختیار دارند و براساس آن پاسخ سوالات را هم داده‌اند.
 
* براساس این گزارش، در تعدادی از این کانال‌ها باید درخواست ورود به کانال دهید تا پس از دریافت مبالغی امکان حضور در آن کانال را داشته باشید و این در حالی است که کنکوری‌ها همچنان سرجلسه آزمون هستند و اینترنت مکان‌های برگزاری کنکور قطع است.
کد مطلب : ۱۵۵۵۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}