۰

اتحادیه اروپا و انگلیس را تحریم می کنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶
اتحادیه اروپا و انگلیس را تحریم می کنیم
ناصر کنعانی گفت: اقدام اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس نشانه ناتوانی ذهنی آن‌ها از درک درست واقعیت‌های ایران و نیز سردرگمی آنان در قبال اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
کنعانی همچنین اقدامات تحریمی اخیر اروپا و انگلیس علیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان قضایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را نشانه استیصال، سرخوردگی و عصبانیت آنان از شکست فضاحت بار اخیر در ایجاد بی ثباتی در ایران به رغم تلاش‌ها و هزینه‌های سنگین دانست و افزود: البته آنان به خوبی می‌دانند که تحریم‌ها بر عزم و اراده ملت ایران برای مقابله با دخالت و توطئه‌های خارجی خللی وارد نخواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران حق خود برای عمل متقابل در خصوص این قبیل سیاست‌های شکست خورده را محفوظ دانسته و به زودی فهرست تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر و مروجان تروریسم در اتحادیه اروپا و انگلیس را اعلام خواهد کرد.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه در بیانیه‌ای با ارائه جزئیات بسته تحریمی ضدایرانی خود، اعلام کرد که ۱۸ شخص و ۱۹ نهاد را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.
همچنین وزارت خارجه انگلیس نیز روز دوشنبه اعلام کرد که نام چند فرد و نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.
 
کد مطلب : ۱۵۵۸۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}