۰

انتشار پیام صوتی مهم اسرای زن فلسطینی در زندان دامون

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۵
انتشار پیام صوتی مهم اسرای زن فلسطینی در زندان دامون
اسرای زن فلسطینی در این پیام صوتی ملت و مقاومت فلسطین را یه یاری طلبیده‌ و تاکید کرده‌اند: چه کسی ما را از اینجا نجات می‌هد و به رنج و محنت‌های زنان اسیر در زندان‌های رژیم اشغالگر پایان می‌دهد.
آن‌ها گفته‌اند: آیا کسی هست به فریاد ما آمده و به دشمن درسی فراموش نشدنی می‌دهد؟ یا باید منتظر اسیری دیگر باشیم که ما را یاری کند همانگونه که سال گذشته برادر یوسف المبحوح چنین کاری کرد.
اسرای زن فلسطینی تاکید کردند: مهم‌تر از همه، چه کسی ما را که به وظیفه خود در دفاع از وطن و مقدسات عمل کردیم و شهادت قسمتمان نشد و اکنون در بند اسارت گرفتار شده‌ایم، آزاد می‌کند.
در انتهای این پیام صوتی آمده است: این ندایی است که ما سرداده‌ایم، آیا کسی هست ما را یاری ‌کند و ظلم و جنایت دشمن را از ما دور کرده و ما را آزاد کند؟!
لغو ملاقات خانواده‌های اسرای فلسطینی با آن‌ها
سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در چارچوب ادامه تجاوزات علیه اسرای فلسطینی، ملاقات‌های امروز آنان با خانواده‌هایشان را لغو کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کمیته عالی اضطراری ملی جنبش اسیر تاکید کرد که لغو ملاقات خانواده‌های اسرای فلسطینی در زندان دامون با آن‌ها، نشانه خطرناکی دال بر اوج جنایت و اقدامات وحشیانه اداره زندان با اسرا است.
نیروهای سرکوبگر اسرائیلی در زندان دامون روز گذشته اسرای زن فلسطینی را در این زندان مورد حمله وحشیانه‌ای قرار دادند که اسرا هم در اعتراض به این تجاوزات، برخی اتاق‌های زندان را به آتش کشیدند.
هیئت امور اسرا و آزادگان تاکید کرد که اداره زندان دامون شماری از اسرای زن را مورد حمله وحشیانه قرار داد و در پی آن موجی از تنش و التهاب بر این زندان حاکم شده است.
این هیئت اعلام کرد که اسرای فلسطینی درصدد دست زدن به اقداماتی اعتراضی طی روزهای آینده هستند.
سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی همچنین یاسمین شعبان نماینده اسرای زن فلسطینی را پس از حمله و ضرب و شتم به سلول انفرادی انتقال داده است.
کد مطلب : ۱۵۶۴۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}