۰

در حال حرکت به سمت قله‌ها هستیم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵
در حال حرکت به سمت قله‌ها هستیم
حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشور در مجلس در واکنش به بیاینه اخیر میرحسین موسوی که گفته بود «باید به سمت اصلاح قانون اساسی و برگزاری همه‌پرسی رفت»، به رویداد۲۴ می‌گوید: فرصت ندارم خبر‌های حاشیه‌ساز مثل بیانیه آقای موسوی را ببینم و دنبال کنم و اعتقادی هم به مباحث این افراد ندارم. این افراد یک زمانی خودشان در مسند حکمرانی کشور قرار داشته‌اند و نتوانستند حرف‌هایی که الان ادعا می‌کنند را در موقعی که شاید شرایط بهتر از امروز بود، برای خدمت کردن به کشور عملی کنند و پیگیر مشکلات و حل مسائل مردم باشند. 
رفتارهای میرحسین موسوی در پازل معارضین تعریف می‌شود
نماینده ورامین می‌گوید: رفتار‌های الان این افراد در پازل سیاسی و جریان معارضین تعریف می‌شود و حرف‌هایشان اصلاً اهمیتی ندارد و پرداختن به این‌ها ضروری نیست.  امروز حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظام حکمرانی که قانون اساسی چهارچوب‌هایش را مشخص کرده، حرکت می‌کند و باید نواقص برطرف شود و اگر مشکلاتی در جا‌هایی هست، حل شود. حرکات این‌چنینی توسط کسانی که خودشان زمانی مسند امور کشور را داشته‌اند در مقابل حرکتی که الان در حال شکل گرفتن است و نظام آن را دنبال می‌کند، اصلاً زیبنده نیست. این حرف‌ها و حرکات نه جالب و نه به نفع مردم است. 
پایه‌های نظام مستحکم‌تر از آن است که حوادث اخیر بخواهد آن را متزلزل کند
نوش‌آبادی در پاسخ به اینکه آیا در این پنج ماهی که از اعتراضات گذشته، نظام با ریزش‌های جدی مواجه شده یا خیر؟ گفت: بحث ریزش نیست، بلکه این نوع حوادث مردم را نگران می‌کند و این یک تلنگر و هشداری است به مسئولان کشور که از حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی کشور مراقبت کنند. پایه‌های نظام مستحکم‌تر از آن است که این نوع مسائل بخواهد آن را متزلزل کند. 
این چهره اصولگرای مجلس می‌گوید: به باور من، آنچه اهمیت دارد این است که باید اهتمام مسئولان کشور به حل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم و رفع دغدغه‌های فرهنگی کشور و ایجاد یک فضای مناسب برای کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی مردم معطوف شود.
 نارضایتی مردم به اصل نظام برنمی‌گردد، به عملکرد مسئولان برمی‌گردد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: ما بحث اغتشاشات را از اعتراضات جدا می‌کنیم. اغتشاشات ریشه در فتنه‌های خارجی و غربی دارد، اما موضوع نارضایتی عمومی و گله‌مندی مردم، یک واقعیت است. نارضایتی‌ها به اصل نظام برنمی‌گردد، بلکه به عملکرد مسئولان، ضعف، سوءمدیریت و ناکارآمدی عده‌ای برمی‌گردد و ما این‌ها را پای نظام نمی‌نویسیم. این‌ها پای افرادی نوشته می‌شود که نظام به آن‌ها موقعیت و اعتبار داده است، ولی برای مردم کم می‌گذارند و خدمت کافی در انجام وظایف ندارند.
ما در مقابل نظام سلطه جهانی ایستاده‌ایم
وی می‌گوید: در کشوری که امروز با دنیا مبارزه می‌کند، حتماً این نوع اتفاقات و اعتراضات باز هم ممکن است رخ دهد، چون ما در مقابل نظام سلطه جهانی ایستاده‌ایم و این نظام سلطه نمی‌گذارد ایران به راحتی آسایش و آرامش داشته باشد تا به هدف‌های بلندش برسد. 
در حال حرکت به سمت قله‌ها هستیم
نوش‌آبادی می‌گوید: ما در حال حرکت به سمت قله‌ها هستیم و باید مواظب موانع، سنگلاخ‌ها و دره‌های مسیر باشیم، چون این راه، سختی‌های خودش را دارد. نظام، نظام مقتدری است و پایه‌های امنیتی و دفاعی کشور، قوی است، اما متاسفانه در بحث‌های اقتصادی و فرهنگی کشور، ضعف داریم و باید برطرف شود تا بتوانیم قله‌های پیشرفت را فتح کنیم.
 
کد مطلب : ۱۵۶۹۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}