۰

عذرخواهی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر پس از رسوایی لوح‌های اختتامیه

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۶
روز گذشته محسن تنابنده با انتشار تصویر از لوح دیپلم افتخار هومن برق‌نورد با ادبیاتی طنز آمیز به خاطر اشکالات انشایی، ظاهری و حتی بدون امضا از او خواست که «جان مادرش» این دیپلم را جایی رو نکند!
این پست تنبانده که با تمسخر جشنواره همراه بود واکنش‌های زیادی در پی داشت به حدی که ابتدا مجتبی امینی دبیر جشنوار با انتشار دیپلم افتخار هومن برق نورد بدون پذیرش خطا و عذرخواهی سعی در پنهان کردن اصل ماجرا را داشت، ولی در نهایت روابط عمومی جشنواره مجبور به پذیرش خطا و عذرخواهی شد.
در همین خصوص مسعود نجفی در توضیحی ضمن عذرخواهی گفت: به دلیل حساسیت‌های این دوره و به دلیل لو نرفتن اسامی برگزیدگان، جلسه جمع بندی داوران ساعتی قبل از مراسم اختتامیه برگزار شد که تا دقایقی قبل از مراسم ادامه داشت و به دلیل تکثر جوایز نسخه چک نویس بدون امضای دبیر سهوا در برخی از لوح‌های تقدیر قرار گرفت.
دیروز نسخه نهایی ارسال و از آن‌ها عذر خواهی شد. 
جلسه نهایی داوران در سال‌های گذشته یک روز قبل از مراسم انجام می‌شد و فرصت کافی برای آماده‌سازی لوح‌ها وجود داشت که امسال این زمان برای آماده‌سازی با توجه به زمان برگزاری جلسه جمع‌بندی هیات داوران قبل از اختتامیه محدود بود.
جشنواره
کد مطلب : ۱۵۶۹۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}