۰

سرمربی تیم ملی ایران مشخص شد!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۲
سرمربی تیم ملی ایران مشخص شد!
شایعه‌ای که در فضای مجازی پیچیده، حول این محور است؛ «شنیده می‌شود جواد نکونام بعد از بازی‌ هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود در تیم فولاد خوزستان استعفا خواهد داد و بلافاصله به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب خواهد شد.»
این شایعه در پیوند با آنچه چند روز پیش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت، کمی جدی‌تر می‌شود. تاج تاکید کرد برای انتخاب سرمربی تیم ملی، عجله ندارد. منهای عجله نداشتن رئیس فدراسیون فوتبال اما صبر اعضای هیئت رئیسه برای اعلام گزینه نهایی تیم ملی، بی دلیل نیست.
پیش از این گفته می‌شد یکی از دلایل این تعلل، اتمام رقابت‌های لیگ و قرارداد گزینه‌های ایرانی با باشگاه‌هاست اما اگر این اتفاق مانند ماجرای نکونام در فولاد، زودتر از موعد مقرر رخ بدهد، همه چیز برای پایان کار فراهم می‌شود.
نکته‌ای که نباید به فراموشی سپرده شود این است؛ آیا جواد نکونام اولین و آخرین گزینه ایرانی نیمکت تیم ملی ایران تلقی می‌شود؟
پاسخ بی گمان منفی است؛ چرا که ممکن است فدراسیون فوتبال به هر دلیلی با نکونام به توافق نرسد. بنابراین گزینه دیگری که در جمع مربیان ایرانی باقی می‌ماند، فقط یک نفر است؛ امیر قلعه نویی...
کد مطلب : ۱۵۷۰۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}