۰
قابا توجه مسافران نوروزی؛

شماره تلفن شکایت و اطلاعات سفر اعلام شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۶
شماره تلفن شکایت و اطلاعات سفر اعلام شد
به گزارش عصر تعادل، این سامانه به دو زبان فارسی و انگلیسی است و اطلاعات مورد نیاز درباره راه‌ها، هواشناسی، اسکان، پذیرایی و قیمت‌ها را ارائه می‌دهد و شکایت‌های مردم را دریافت می‌کند. سامانه سفر در تعطیلات نوروز، ۲۴ ساعته فعال است.

مسافران و گردشگران خارجی نیز در صورت مواجهه با هر گونه مشکلات گمرکی و یا انتظامی، نیاز به خدمات امداد خودرو و ... در هر نقطه از ایران می‌توانند با سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ تماس داشته باشند و برای حل مشکل و یا دریافت راهنمایی‌های لازم از تجارب و دانش تخصصی کارشناسان مربوطه بهره‌مند شوند.

جاذبه‌های مختلف گردشگری، وضعیت راه‌ها و جاده‌ها، هواشناسی، اماکن اقامتی، موزه‌ها و فرهنگسراها، اماکن پذیرایی، امداد خودرو، دفاتر خدمات ‌مسافرتی، صدور اسناد، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، پمپ‌بنزین‌ها و جایگاه های سوخت گازها، مراکز فروش صنایع‌دستی، جشنواره‌های فرهنگی و …موضوعاتی است که مسافران می‌توانند با شماره گیری تلفن ۰۹۶۲۹ اطلاعات مربوط به آنها را دریافت کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب : ۱۵۷۱۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}