۰
مالکی:

قیمت تاکسی‌های برقی حدود یک میلیارد تومان است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
قیمت تاکسی‌های برقی حدود یک میلیارد تومان است
به گزارش عصر تعادل، شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: بیش از ۵۰ هزار تاکسی برقی امسال از محل توافق شهرداری با وزارت صمت و قرارداد با چین وارد ناوگان تاکسیرانی شهر تهران می‌شود.

وی افزود: قرار است ۲۷۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از محل قرارداد شهرداری با شرکت‌های چینی وارد تهران شود و ۲۷۰۰۰ تاکسی دیگر هم از طریق وزارت صمت به شهرداری تهران تحویل داده شود.

مالکی بیان کرد: ۴ شرکت خودروساز، خودروهای برقی خود را معرفی کرده‌اند، توافق‌نامه‌ها امضا شده و تعدادی تاکسی نیز رونمایی شده است، اما همه آنها در انتظار پلاک‌گذاری هستند؛ بعد از نصب پلاک «ت»، فعالیت این خودروها در خطوط تعیین شده آغاز خواهد شد.

مالکی افزود: بخشی از این تاکسی‌ها در قالب شرکت مالکی راهبری می‌شوند و بر تعداد کنونی تاکسی‌های شهر تهران افزوده خواهند شد، اما بخش دیگر این تاکسی‌ها جایگزین تاکسی‌های فرسوده کنونی خواهند شد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: مدل‌های مالی نحوه بهره‌برداری از تاکسی‌ها در کمیته‌های تخصصی در دست بررسی است و به محض نصب پلاک «ت»، مدل‌های مشارکتی آنها نیز اعلام می‌شود

به گفته مالکی، این تاکسی‌های برقی حدود یک میلیارد تومان قیمت دارند.

انتهای پیام/
کد مطلب : ۱۵۷۲۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}