۰
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا؛

پاسخ پشیمان کننده ای به رژیم صهیونیستی داده ایم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱
پاسخ پشیمان کننده ای به رژیم صهیونیستی داده ایم
به گزارش عصر تعادل، حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به پاسخ پشیمان کننده جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما پاسخ رژیم صهیونیستی را مرتباً داده‌ایم، اما شاید این انتظار در جامعه وجود داشته باشد که پاسخ پشیمان کننده به رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به سرکنسولگری چه زمانی خواهد بود .

وی افزود: ما به عنوان جبهه مقاومت همه روزه ضربات ویران کننده‌ای به رژیم صهیونیستی وارد می‌کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی وقتی در همه عرصه‌ها خود را بازنده می‌بیند و توفیقی کسب نمی‌کند، طبیعی است که عواملش در منطقه تحرکاتی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا بیان داشت: ناامنی در مرز‌های جنوب شرقی کشور توسط عوامل رژیم صهیونیستی و به دستور این رژیم رقم می‌خورد تا تمرکز جمهوری اسلامی ایران از صهیونیست‌ها خارج شود مرز‌های جنوب شرقی اولویت قرار گیرد.

کرمی تأکید کرد: عملیات تروریست‌ها در مرز‌های جنوب شرقی، عملیات گسترده‌ای بوده که خوشبختانه قاطع به آن پاسخ دادیم، یعنی شما تا به حال ۱۷ الی ۱۸ جنازه از اشرار بر روی زمین ندیده بودید. چنین تلفاتی برای تروریست‌ها بی سابقه است.

این مقام فراجا در پایان گفت: این عملیات‌های تروریستی کاملاً در راستای اهداف رژیم صهیونیستی رقم خورده تا سرپوشی باشد بر شکست‌های پی در پی این رژیم، اما خوشبختانه نتیجه معکوس داد و این رژیم شکست سنگنین دیگری را متحمل شد.

انتهای پیام/
کد مطلب : ۱۵۷۲۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}