۰

مسمومیت الکلی 29 پزشک در یک مهمانی خصوصی خبر ساز شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
مسمومیت الکلی 29 پزشک در یک مهمانی خصوصی خبر ساز شد
 به گزارش عصر تعادل، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی و برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر برگزاری یک مهمانی خصوصی در جهرم با حضور مهمانان پزشک که بر اساس اخبار غیر رسمی منجر به مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک و بستری شدن آنها شده، خبرگزاری مهر پیگیری ها در این خصوص و پرس و جو از منابع آگاه و مطلع را در دستور کار خود قرار داد.
بر اساس پیگیری‌ها، پرونده‌ای در این خصوص در دادگستری فارس با دستور دادستانی مرکز فارس تشکیل شده که در مراحل اولیه تحقیق و بررسی است.

در همین رابطه یک منبع آگاه نیز اطلاع داد که در این خصوص یک نفر به اتهام فروش مشروبات الکلی دستگیر شده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

این منبع همچنین اعلام کرد پرونده این حادثه در مراحل اولیه و مقدماتی است و دادستانی کل استان فارس در حال تکمیل این پرونده است و اطلاعات اولیه در این خصوص به زودی اعلام می‌شود.

تحقیقات نشان داد تا این لحظه یک پزشک متخصص زیبایی شاغل در جهرم و شیراز فوت کرده و همسرش نیز در بیمارستان بستری است و پیام تسلیت دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز موید فوت این پزشک متخصص زیبایی است.

نکته جالب توجه این است که از این حادثه حدود یک هفته می‌گذرد و مراسم تشییع و تدفین این پزشک سه شنبه هفته پیش، مقارن چهارم اردیبهشت در دارالرحمه شیراز برگزار شده است.

گفتنی است دکتر «ف. ا» در جهرم و شیراز فعالیت می‌کرده است.

هنوز ابعاد و جزئیات دقیق‌تر این حادثه مشخص نشده و معلوم نیست که چرا بعد از گذشت بیش از یک هفته اکنون خبر آن به رسانه‌ها درز کرده و آیا تعمدی پشت این حادثه بوده است یا نه؟

انتهای پیام/
منبع: مهر
کد مطلب : ۱۵۷۳۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}