۰

«نوبخت» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۴
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در حکمی محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور منصوب کرد. متن حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت

براساس اصل یکصد بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه شماره ۲۰۶/۹۳/۱۲۹۹۱ مورخ ۱۳۹۳/۰۹/۲۶ شورای عالی اداری، با توجه به تعهد، شایستگی و سوابق مفید و ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور» منصوب می‌شوید.

با عنایت به جایگاه رفیع و نقش ممتاز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در ایجاد تحول بنیادین در راهبری توسعه کشور، طراحی زیرساخت‌ها و رصد توسعه پایدار و متوازن در کشور، انتظار می‌رود جنابعالی با بهره‌گیری از صاحب‌نظران و کارشناسان بر جسته و پایه‌ریزی ساختاری مناسب و چابک برای آن سازمان، نسبت به تحقق اهداف و وظایف محوله تلاش وافر به کار بندید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری اعضای محترم دولت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۱۱۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.