۰
علیرضا منصوریان؛

رنگ آبی به من هویت داد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۲
رنگ آبی به من هویت داد
علیرضا منصوریان در نشست خبری دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: هفته شهدا را گرامی می‌داریم چرا که اگر شهدا نبودند شاید ما الان نمی‌توانستیم فارسی صحبت کنیم و باید عربی صحبت می‌کردیم. همچنین به مادرانی که در غم از دست دادن فرزندان خود هستند افتخار می‌کنیم.

وی افزود: در بازی رفت آنچه که حرف دلم بود و از درون قلبم می‌آمد در یک صفحه A۴ به زبان آوردم. من زندگیم را پس از خدا و خانواده مدیون استقلال هستم و رنگ آبی به من هویت داد.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: نمی‌خواهم در این مورد احساسی صحبت کنم چون در بازی رفت صحبت‌های احساسیم را انجام دادم. من در بازی رفت روز سختی را گذراندم و فردا هم همین طور خواهد بود. ما در بازی رفت در تختی بازی می‌کردیم اما فردا باید در آزادی بازی کنیم که من یاد گرفتم در این زمین در لباس استقلال باشم اما قوانین حرفه‌ای این را می‌گوید که دوباره باید روبروی تیم محبوبم بازی کنم.

منصوریان تصریح کرد: در طرف مقابل و پس از علاقه‌ای که من به استقلال دارم، تعهدی است که به تی‌شرت نفت دارم. کمتر باشگاهی وجود دارد که اول فصل تیمی که در لیگ سوم شده بود را به منصوریان جوان بسپارد. این یک ریسک بزرگ بود چون ۷ ستاره نفت ابتدای فصل از این تیم جدا شده بودند. در مجموع من حافظ منافع مدیریت باشگاه هستم و باید کار حرفه‌ای‌ام را انجام دهم و امانتدار نفت باشم. امیدوارم فردا شاهد رقابتی سالم باشیم و مردم بازی زیبایی را ببینند چون معتقدم بازی نفت و استقلال می‌تواند روز آشتی هواداران با فوتبال باشد.

وی در پاسخ به این سوال که روز گذشته شایعه شده بود باشگاه استقلال درخواست کرده داور بازی این تیم و نفت زرگر باشد و امروز این اتفاق افتاده و آیا این مسئله روی روند بازی تاثیر دارد، عنوان کرد: نباید قداست داوری‌مان را زیر سوال ببریم. ما داورهای خوبی داریم. همه دیدند در بازی با العین صابون داور چینی به تن‌مان خورد و همان موقع می‌خواستم فغانی را ببوسم. در بازی با العین به من ثابت شد که باید قدر داورهای‌مان را بدانیم. در مجموع ورود به این مسائل در حوزه مدیریت است چون من خودم سال‌ها بازیکن استقلال بودم و نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: تاکید می‌کنم که باید قداست داورهای‌مان حفظ شود اما اگر اعتراضی در این خصوص وجود دارد باید از طریق آقای قنبرزاده صورت بگیرد. در هر صورت ما به داوری فردا هر کسی که باشد احترام می‌گذاریم و داور هم می‌داند که عملکردش کاملا زیر ذره‌بین است.

منصوریان افزود: هفته قبل مقابل گسترش فولاد داور جوانی به نام اکرمی بازی ما را قضاوت کرد و یک پنالتی هم به ضرر ما گرفت اما به ۲ دلیل به او اعتراض نکردیم. یکی اینکه نمایندگان AFC عملکرد او را زیر ذره‌بین داشتند و دوم اینکه من یاد گرفته‌ام به داور احترام بگذارم و هیچ وقت در دوران مربیگریم به داور معترض نبودم.

وی ضمن تاکید بر اینکه تنها دیوید ویکروم به علت مصدومیت و عمل جراحی که روز گذشته انجام داده بازی استقلال را از دست داده در خصوص رویارویی‌اش با هواداران استقلال گفت: من برای آنها برنامه‌ای ندارم اما باید دید که آنها چه برنامه‌ای برای من دارند. بالاخره من یک نفر هستم و آنها ۲۰،۳۰ هزار نفر هستند اما من عاشق استقلال و هوادارانش هستم. چه هوادارانی که متولد دهه ۷۰،۸۰ هستند و چه خودم که از زمان جام جهانی ۱۹۷۸ با بازیکنانی مانند حسن روشن، ناصر حجازی، حسن نظری، آندرانیک اسکندریان و نصرالله عبداللهی عاشق استقلال شدم.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: من تا ۲۳ سالگی هوادار استقلال بودم و روی سکوها خیلی زجر کشیدم و حرص خوردم به خاطر همین شرایط هواداران را درک می‌کنم. باز هم تاکید می‌کنم که عاشق هواداران هستم و بعد از خدا و خانواده هر چه دارم از استقلال است.
مرجع : جام نیوز
کد مطلب : ۳۱۴۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.