۰

امیدوارم نیمار تمام رکوردهایم را بشکند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
امیدوارم نیمار تمام رکوردهایم را بشکند
رونالدو، مهاجم اسبق تیم ملی برزیل گفت انتظار دارد که نیمار در کسب عناوین قهرمانی مختلف در دوران بازیگری‌اش، از او سبقت بگیرد.

نیمار ۲۳ ساله در پیروزی ۶ بر صفر اخیر کاتالان‌ها برابر ختافه در هفته سی‌‌و‌چهارم لالیگا شمار گل‌هایش برای بارسلونا را به ۴۷ گل افزایش داد تا با رکورد گل‌های رونالدو برای آبی‌واناری‌ها برابر شود.

رونالدو اما معتقد است که نیمار در دو سال آینده در جایگاهی به مراتب بالاتر از جایگاه فعلی‌اش خواهد بود. او در گفت‌و‌گو با سایت ESPN برزیل گفت: من صمیمانه امیدوارم که نیمار در هر زمینه‌ای رکوردهای مرا بشکند. نیمار آینده روشنی پیش رو دارد و حتی همین الان هم دارد کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. بازی‌ها او باب طبع مردم برزیل خواهد بود، چون او برای آنها یک الگوی بزرگ است.

نیمار از زمان ورودش به جمع کاتالان‌ها در سال ۲۰۱۳، تاکنون ۲۹ بار در لالیگا، ۱۰ بار در لیگ قهرمانان اروپا، هفت بار در جام حذفی اسپانیا و یک بار در سوپرجام اسپانیا برای بارسا گلزنی کرده است. بیشتر گل‌های نیمار در فصل جاری به ثمر رسیدن است و او از ماه آگوست سال ۲۰۱۴ تاکنون برای بارسا ۳۲ گل در تمامی رقابت‌ها زده است.

رونالدو تنها در یک فصل ۹۷-۱۹۹۶، فصلی که در آن به کاتالان‌ها برای کسب عنوان قهرمانی سوپرجام اسپانیا، جام حذفی اسپانیا و جام در جام اروپا کمک کرد، برای بارسلونا توپ زد.

نیمار در شمار گل‌های ملی اما هنوز با رونالدو فاصله دارد و باید ۱۹ گل دیگر بزند تا با هموطن ۳۸ ساله‌اش برابر شود. نیمار در حال حاضر در جدول برترین گلزنان تیم ملی برزیل با ۴۳ گل پنجم است. پله ۸۸ گله برترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل است.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۸۴۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.