۲

اتهام‌زنی وزیر کابینه روحانی به هاشمی رفسنجانی!؟

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵
اتهام‌زنی وزیر کابینه روحانی به هاشمی رفسنجانی!؟
این وب‌سایت ادامه داد: «آقای دهقان که روز جمعه ۲۸ آذر در شبکه سه تلويزيون ایران حاضر شده بود، گفته که صحبت در مورد محاکمه فرماندهان بعد از جنگ، ناشی از دعواهای سياسی نابجايی است که در کشور می‌شود. اين بيشتر بداخلاقی است تا اينکه بخواهد دفاع باشد يا رعايت حقوق باشد».

 

گویانیوز به نقل از خبرگزاری فارس افزود: «وزیر دفاع دولت حسن روحانی در اين برنامه گفته است: وقتی ما در نظام جمهوری اسلامی در زمان جنگ -که اگر کسی بخواهد فرار کند بايد اعدامش کنيم- احدی را اعدام نکرديم، چطوری بعد از جنگ کسی را اعدام کنيم؟»

 

این پایگاه ضدانقلاب گزارش خود را اینگونه ادامه داد: «سايت هاشمی رفسنجانی در مهرماه امسال گزارشی از ديدار تعدادی از اسرای جنگ ايران و عراق با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را منتشر کرده بود که در آن، آقای هاشمی از یک فرمانده رده بالا نام می‌برد و می‌گويد که نامبرده به خاطر «بی‌لياقتی در جنگ»[!] چندبار تا مرز اعدام پيش رفته بود... اما او [هاشمی] مانع اين مسأله شده است. این گزارش هم‌اکنون از سایت هاشمی رفسنجانی حذف شده است.»

 

منبع یادشده در پایان خاطرنشان کرد: «اين سخنان رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در واکنش به اظهاراتی بيان شد که آن نظامی بلندپایه در مردادماه بيان کرد و با اشاره به نقش اکبر هاشمی رفسنجانی در پذيرش قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل متحد برای پايان جنگ، وی را متهم کرده بود که می‌خواسته بعد از آيت‌الله خمينی قدرت را در دست داشته باشد و کشور را اداره کند.»

 

 

 

مرجع : جام
کد مطلب : ۴۰۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.