۱

نمایشگاهی با طعم موسیقی ایرانی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۲
نمایشگاهی با طعم موسیقی ایرانی
نمایشگاه انفرادی که به نمایش گزیده ای از آثار همایی راد اختصاص داشت تحت عنوان بعد از زوال شاید تنها رد وجود من چکیده احساسم باشد و با حضور و اجرای برنامه نوازندگان موسیقی برگزار شد.

این نمایشگاه که سومین تجربه همایی راد در حوزه برگزاری نمایشگاه انفرادی به شمار می آید، به نمایش ۱۲ تابلو از این هنرمند در سبک (استایل) اکسپرسیون اختصاص داشت. با این وجود اما یکی از تابلوهای به نمایش درآمده از کارهای نو سنت گرای همایی راد به حساب می آمد.

یکی از بخش های جالب توجه نمایشگاه بعد از زوال شاید تنها رد وجود من چکیده احساسم باشد گلایل همایی راد، به اجرای سازهای کهن ایرانی با حضور امیرحسین حسنی نیا (نوازنده بربت)، سینا مشفقی (نوازنده سه تار) و محمود ایزدی (نوازنده ادوات مراقبه) اختصاص داشت. این سه هنرمند دقایقی همزمان با دیدار مدعوین و علاقه مندان در نمایشگاه به بداهه نوازی پرداختند.

همایی راد خود درباره حضور سازهای ایرانی در این نمایشگاه گفت: باید بگویم در دنیای من موسیقی سنتی و نقاشی جدایی ناپذیر هستند. بنابراین اگر خدای هنر دوست یاری کند، هدفم ادامه این راه یعنی برگزاری نمایشگاه هایم به همراه موسیقی سنتی ایران است.

گلایل همایی راد با ۱۵ سال سابقه نقاشی، اولین نمایشگاه انفرادی خود را در سال ۸۴ برگزار کرد.

وی لیسانس ادبیات و مدرک یک دوره سبک شناسی از کپنهاک دانمارک دارد. همچنین در کارنامه هنری او، انتشار مجموعه شعر «برای دل خودم» در سال ۷۴ و چاپ رمان «در دایره قسمت» سال ۷۸ به چشم می خورد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۴۳۴۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.