۱

رضایت رهبری از دیدارهای رییس‌جمهور با خانواد‌ه‌های شهدا

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۷
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جلسه دبیرخانه این شورای عالی با بیان این مطالب فوق افزود: بنیاد شهید در قالب طرح سپاس سالیانه ۴۰۰ هزار دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان داشته است که این مهم خواست و دستور مقام معظم رهبری بوده است.

معاون رئیس جمهور گفت: در دیداری که با حضرت آقا داشتیم ایشان با تأکید بر ضرورت دیدار و ملاقات مسوولان با ایثارگران فرمودند: این حرکت مهم را تبلیغاتی کنید تا مردم با قاطعیت بدانند که ما می‌خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت باقی بماند.

وی افزود: مقام معظم رهبری پس از برگزاری ملاقات‌ها ضمن اظهار رضایت از دیدار ریاست جمهور با خانواده‌های شهدا و جانبازان بر ادامه این دیدارها تاکید کرده و فرمودند: سلام من را به جانبازان سرافراز برسانید و از ایثارگری آنان تشکر کنید.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای غواص و خط‌شکن، از این حضور آگاهانه تقدیر کرد.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۴۷۲۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.