۰

هزینه 600 دلاری مدل موی هیلاری کلینتون

تاریخ انتشار
جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۶
هزینه 600 دلاری مدل موی هیلاری کلینتون
نشریه آمریکایی هیل (The Hill)‌ نوشت: "این نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز جمعه به آرایشگاه فوق العاده لوکس جان بارت نیویورک رفت تا دستی به موهای خود که در اکثر تصاویرش بلوند می باشد، بکشد."

این نشریه گزارش داد: "وی با خیل کثیری از محافظانش و البته از مسیری کاملا مخفیانه وارد آرایشگاه شده و در بخش خصوصی سالن قرار گرفت. هیچکدام از مشتریان دیگر حتی متوجه حضور غیرعادی یک فرد دیگر نشدند."

روزنامه نیویورک پست درباره هزینه این مدل مو می نویسد با اینکه مشخص نیست وی برای این آرایش اصلا پولی پرداخت کرده یا نه، ولی کمترین هزینه ای که در این آرایشگاه برای یک اصلاح ساده سر باید پرداخت شود 600 دلار ( معادل دو میلیون تومان!) می باشد.

این روزنامه در ادامه نوشت که هیلاری کلینتون اخیرا در مصاحبه ای گفته بود که او همیشه موهای خود را رنگ می کند و این یعنی اولا باید 600 دلار دیگر هزینه رنگ موی او شده باشد و دوما او بلوند نیست! کلینتون گفته بود که نخواهید دید موهای من در کاخ سفید، سفید شود!

 

مرجع : جام نیوز
کد مطلب : ۵۲۶۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.