۰

دانشمندان داعشی، آماده آغاز جنگ شیمیایی با غرب

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۹
به گزارش دیلی میل، گزارش تکان دهنده پارلمان اروپا نشان داد گروه تروریستی داعش به تازگی اقدام به استخدام کارشناسان شیمی، فیزیک و علوم رایانه کرده است تا با سلاح های کشتار جمعی، به جنگ غرب برود. بر اساس این گزارش، عناصر داعش پیشتر مقادیری از این سلاح های مرگبار را وارد محدوده اتحادیه اروپا کرده اند.

این گزارش می افزاید، گروه تروریستی داعش قصد دارد از سلاح های ممنوع کشتار جمعی در حملات آینده خود به اروپا استفاده کند. این مدارک پس از حملات تروریستی پاریس – که بدست عناصر گروه تروریستی داعش انجام شده بود – جمع آوری شد.

پیشتر نیروهای پلیس انگلیس انجام تمرینات لازم را برای مقابله با حملات احتمالی داعش آغاز کرده اند؛ اما گزارش پارلمان اروپا حاکی از آن است که کشورهای غربی باید آماده حملات احتمالی داعش با مواد شیمیایی، مواد بیولوژیک، مواد رادیولوژی یا حتی هسته ای باشد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر شهروندان اروپا به طور جدی به این موضوع فکر نمی کنند که داعش ممکن است از سلاح های کشتار جمعی استفاده کند. در چنین شرایطی اینگونه حملات می تواند بی ثبات کننده تر باشد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۶۵۸۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.