۰

انصارالله یمن: زمان و مکان درگیریهای کوبنده بعدی را ما مشخص می کنیم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۲
به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی انصارالله، در بیانیه شورای سیاسی انصارالله آمده است : متجاوزان پس از پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی و پایداری ملت از کسب هر گونه دستاوردی در میدان نبرد ناتوان هستند.
این بیانیه افزود: دشمن برای جبران ناتوانی خود تلاش می کند با تبلیغات گمراه کننده و ترساندن ملت یمن، از رسوایی شکست های خود در روزهای گذشته بکاهد.
شورای سیاسی انصارالله اضافه کرد: ائتلاف متجاوزان منتظر آغازگفت و گوهای یمنی در سوییس و اعلام آتش بس بود تا از آن به عنوان پوششی برای جنایت های خود و پیشروی در میدان نبرد استفاده کند.
انصارالله تصریح کرد: البته سازمان ملل نیز به اندازه ای که درپی فراهم کردن فرصت و شرایط مناسب برای پیشروی متجاوزان بود برای برقراری آتش بس جدی نبود.
بیانیه انصارالله تاکید می کند که پروژه ترساندن و لرزاندن ملت یمن بر این ملت کارگر نشد و نتوانست عزم یمنی هایی را که ۹ ماه پایداری و پیروزی را تجربه کرده اند ودرس تلخی به متجاوزان سعودی آمریکایی و مزدوران آن ها دادند و با شجاعت، صبر و پایداری خود دنیا را شگفت زده کردند را سست کنند.
ارتش و کمیته های مردمی یمن همزمان با سکوت سازمان ملل و جامعه جهانی در مقابل شدیدترین و سخت ترین ماشین های مرگ و ویرانی ایستادند و همچنان با ارتش های متجاوزان و مزدوران آن ها از سراسر جهان مقابله می کنند.
شورای سیاسی انصارالله به ملت یمن اطمینان داد که ارتش و کمیته های مردمی برای پیروزی بر متجاوزان و مزدوران آن ها جدی هستند و تنها هدف از تبلیغات دشمنان درباره پیروزی های خیالی خود، ترساندن ملت یمن و منصرف کردن آن ها از ادامه معرکه کوبنده خود علیه متجاوزان است.
در بیانیه انصارالله آمده است: در ساعت های آینده گزینه های دردناکی را به نمایش خواهیم گذاشت و به ملت ثابت خواهیم کرد که ما با توکل برخدا و استقامت ملت بر ادامه مقابله با متجاوزان با هر وسیله ای اصرار می ورزیم و زمان و مکان معرکه های ویرانگر آینده را ما تعیین می کنیم.
تاکید می کنیم که لشکرهای متجاوزان، اسلحه آن ها، تروریست های هم پیمان و مزدوران آن ها از بلک واتر بخشی از سیستم شرارت جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی توانند ما را از دستیابی به کرامت، عزت و آزادی منصرف کنند.
انصارالله از ملت یمن خواست متحدتر و هوشیارتر ازهمیشه تمام توان خود را برای تقویت و پشتیبانی از جبهه ها به کار گیرند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۶۶۹۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.