۰

تعداد کاندیداها بر کیفیت تعیین صلاحیت اثرگذار نیست

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
حسین مظفر نماینده اصول گرای گفت: مجلس که کمیت کاندیداهای انتخابات مجلس و خبرگان بر کیفیت تعیین صلاحیت آنها اثرگذار نیست.

حسین مظفر در گفت‌وگویی اظهار کرد: مشارکت و استقبال کاندیداها از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خیلی خوب بود و ما امیدواریم این رقابت‌ها باعث شود بهترین‌ها انتخاب شوند.

وی افزود: به نظر من ثبت‌نام تعداد زیاد کاندیداها در دو انتخابات پیش رو جای نگرانی ندارد. در مورد تعیین صلاحیت‌ها نیز تعداد کاندیداها تفاوتی ندارد بلکه معیارهای مشخصی برای رد یا تأیید صلاحیت وجود دارد و کمیت ثبت‌نام کنندگان بر کیفیت تعیین صلاحیت‌ها اثرگذار نیست.

وی درباره ثبت‌نام تعداد قابل توجهی از کاندیداهای اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس آینده نیز، تصریح کرد: ما باید این حضور را به فال نیک بگیریم. حضور هر کسی که دل در گرو انقلاب دارد و دلسوز کشور است رونقی به انتخابات می‌دهد و اقتدار ملی را نیز افزایش می‌دهد.

مظفر در پایان پیش‌بینی کرد که هر دو طیف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو به ائتلاف در بین جریان خود دست پیدا کنند.
مرجع : مجلس آنلاین
کد مطلب : ۶۷۴۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.