۰

آن شرلی به تالار مولوی می رود؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶
عصر دیروز (دوشنبه 25 تیر) مراسم آغازین نمایش «آنشرلی با موهای خیلی قرمز» در مرکز تئاتر مولوی با حضور چهره‌های هنری و مدیریتی برگزار شد.در این مراسم اصغر همت با انتقاد از وضعیت تئاتر دانشگاهی گفت: «تئاتر دانشگاهی ما روزگار خوشی نمی‌گذراند. یک زمانی در همان 4 سال کارشناسی تکلیف ما مشخص می‌شد. پیش از این دانشگاه محل رشد استعداد بود و نه کشف استعداد. این مساله رحم نمی‌شناسد و باید بسیار دقیق عمل کرد. اما متاسفانه الان با شرایطی که بر تئاتر دانشگاهی ما حاکم است، و اگر وضعیت عوض نشود، هیچ امیدی نیست.»
این بازیگر پیشکسوت در انتها ابراز امیدواری کرد که نمایش «آنشرلی» که از تولیدات خوب تئاتر دانشگاهی است، نظر هنرمندان این حوزه را به خود جلب کند و اجرای موفقی داشته باشد.



شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی نیز در این مراسم اظهار داشت: «امیدوارم بعد از تب جام جهانی مخاطبان به عنوان اصلی‌ترین حامیان تئاتر، مجددا سالن‌ها را پر کنند و این نمایش نیز از استقبال خوبی در این سالن برخوردار شود. سالنی که برای تئاتر ما فقط خاطره انگیز نیست، بلکه جریان تئاتر ما و رونق و توسعه تئاتر ما مدیون این مکان است که اگر واژه «مقدس» را برای تئاتر مولوی به کار ببریم، خیلی اغراق نکرده‌ایم.»
در انتهای این مراسم، امیربهاور دهکردی، کارگردان نمایش «آنشرلی با موهای خیلی قرمز» در سخنانی گفت: «حضور در یک سالن معتبر برای اجرای عمومی برای گروه ما رویایی بود که امروز تعبیر شد و من بسیار خوشحالم که شما بزرگواران برای دیدن دسترنج یک گروه شهرستانی به اینجا آمده‌اید.»

نمایش «آنشرلی با موهای خیلی قرمز» با بازی سیدمهدی حسا‌م‌الذاکری، آرزو عبدالهی، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان به صحنه آمده است.

 
کد مطلب : ۱۴۰۸۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.