۰

سینما آزادی شلوغ‌ترین شب خود را پشت سر گذاشت

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵
امیر سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در خصوص برگزاری سانس‌های فوق‌العاده و استقبال مردم از فیلم‌ها در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شب گذشته فیلم «لانتوری» با سه سانس فوق‌العاده، «ابد و یک روز» با دو سانس فوق‌العاده در سالن ۵۰۰ نفری، «اژدها وارد می‌شود» با دو سانس و «بارکد» با یک سانس به اکران در آمدند.

وی تصریح کرد: استقبال مردم از فیلم‌ها به شکلی بود که تا ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد در سینما حضور داشتند.

سعیدی‌پور اظهار داشت: خوشبختانه در جشنواره امسال شاهد حضور مسئولین در سینما آزادی بودیم. اگر همچنان مسئولین از جشنواره استقبال کنند و درگیر مسائل هنری مانند تئاتر و سینما شوند، مردم و دیگر افراد نیز راغب شده و از جشنواره فجر و در کل فیلم‌ها و اتفاقات هنری استقبال می‌کنند.

وی در مورد کاندیداهای جشنواره امسال عنوان کرد: به طور قطع هنگامی که به اسامی کاندیداها نگاه می‌کنیم، همان اسم‌هایی به چشم می‌خورند که مردم نیز به آن‌ها رای داده‌اند.

سعیدی‌پور افزود: اکثر انتخاب‌هایی که در جشنواره سی و چهارم مشاهده می‌شود با نظر مردم همسو بوده است. مگر در مواردی که به صورت کارشناسانه‌تری مورد داوری قرار گرفته‌اند. بنابراین این کاندیداها می‌توانند کاندیداهای خود مردم باشند.

مدیر سینما آزادی در پایان بیان کرد: خوشحالم از اینکه امسال از روز اول جشنواره با چنین استقبال پر شوری از جانب مردم مواجه شدیم.

 
کد مطلب : ۷۱۲۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.