۳
خجسته در گفتگو با «عادل»:

طرح استانی شدن انتخابات در آینده نزدیک در صحن علنی بررسی خواهد شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
طرح استانی شدن انتخابات در آینده نزدیک در صحن علنی بررسی خواهد شد
امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «تعادل» در خصوص طرح استانی شدن انتخابات مجلس، گفت: تاکنون ۱۰ جلسه تخصصی با حضور وزیر کشور و مسئولان این وزارت خانه و کارشناسان در خصوص بررسی طرح استانی شدن انتخابات در مجلس تشکیل‌شده و سه بار نیز در صحن کمیسیون موردبررسی اعضا قرارگرفته است.

وی در ادامه افزود: در خصوص بررسی طرح استانی شدن انتخابات رئیس مجلس نیز در کمیسیون در حاضر شدند و از اعضای کمیسیون درخواست کردند تا هرچه سریع‌تر این طرح در کمیسیون بررسی شود و پس از تصویب در صحن برای بررسی بیشتر و تبدیل به قانون در صحن مجلس مطرح شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تأکید بر این مطلب که طرح استانی شدن انتخابات در آینده نزدیک در صحن علنی بررسی خواهد شد، گفت: جمعی از نمایندگان برای هرچه سریع‌تر قانونی شدن این طرح در حال جمع‌آوری امضا هستند تا این طرح خارج از نوبت در دستور کار نمایندگان در صحن علنی قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت تصریح شد: با بررسی طرح استانی شدن انتخابات در کمیسیون تمامی ایرادات و شبهات موجود در طرح در خصوص مرزها و استانی‌هایی که قومیت‌های مختلف دارند، برطرف شده است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیان کرد: اعضای کمیسیون با بررسی‌های خود این طرح را یکدست کرده‌اند تا تبعیضی در اجرای این طرح در استان‌های مختلف ایجاد نشود.

خجسته در خاتمه بیان کرد: احتمالاً انتخابات مجلس شورای اسلامی با قانون جدید برگزار می‌شود. (طرح استانی شدن انتخابات مجلس به‌احتمال‌زیاد به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری می‌رسد.)
کد مطلب : ۳۶۸۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.