۰

یک فعال سیاسی: مردم در ‌۲۲ بهمن نشان دهند اختلافی با هم ندارند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵
یک فعال سیاسی: مردم در ‌۲۲ بهمن نشان دهند اختلافی با هم ندارند
به گزارش عصر تعادل، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خرسند گفت‌: با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود و حضور و نقش مردم در پیروزی تثبیت حفظ و استمرار انقلاب یک نقش اساسی بود نه نمایشی.
وی افزود:‌ روز ۲۲ بهمن روز وحدت کلمه انسجام ملی و جشن ملی می‌دانم بنابراین همه مردم از هر سلیقه و گرایشی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کنند. امسال با توجه به تحولات داخلی امریکا و رجزخوانی رئیس‌جمهور جدید آمریکا، بدعهدی آن‌ها در برجام و وضع تحریم‌های جدید، ضرورت حضور مردم در راهپیمایی بیشتر می‌شود.
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اکنون بحث دشمن مشترک مطرح است، تاکید کرد: همه مردم ایران با هر طایفه، نژاد، زبان و هر گرایش سیاسی باید در صحنه حاضر باشند تا دشمن متوجه شود با وجود همه اختلاف نظرها مردم در مسائل اصلی کشور از جمله امنیت ملی و مقابله با تهدیدات دشمن هیچ اختلافی ندارند.
خرسند در پایان تاکید کرد:‌ همه این عوامل موجب می‌شود که ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر احساس شود و لازم است امسال مردم حضور پرشورتر ، با شکوه‌تر و عظیم تری در این روز داشته باشند.
کد مطلب : ۱۱۰۸۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.