۰

اطمینان کونته از ماندن کاستا در چلسی

تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۴
به گزارش عصر تعادل، سرمربی تیم صدرنشین چلسی بر این باور است که دیگو کاستا با رد پیشنهاد چینی ها در چلسی باقی خواهد ماند.

چندی است که پیشنهاد چینی ها به دیگو کاستا به تیتر یک محافل ورزشی تبدیل شده است و عنوان شده باشگاه های چینی حاضر هستند 85 میلیون پوند برای این بازیکن پرداخت کنند. 

آنتونیو کونته درباره وضعیت مهاجم اسپانیایی تیمش گفت: دیگو با ما می ماند و از حضور در لندن راضی و خوشحال است. او چلسی را دوست دارد. موضوع خیلی ساده است. او دوست دارد به ما برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ کمک کند و می خواهد در کنار تیم باشد و من از بابت حضور او کاملا مطمئن هستم. 

خریدهای بازیکنان اروپایی از طرف تیم های چینی همچنان ادامه دارد و آخرین بازیکنی که تاکنون راهی این لیگ پرستاره شده است، هرنانس بازیکن برزیلی یوونتوس بوده است. خیلی از تیم ها می ترسند ستاره های خودشان را از دست بدهند و پیشنهادهای اغواکننده چینی ها باعث شود تا بازیکنان خود را در میانه بازیهای اروپایی از دست بدهند. 

کونته نیز به انتقاد از پرداخت های کلان از طرف باشگاه های چینی پرداخت و گفت: ارقامی که چینی ها به بازیکنان پیشنهاد می دهند دیوانه کننده است. خیلی سخت است که بتوان این پیشنهادها را رد کرد. با درنظر گرفتن عمر حرفه ای یک فوتبالیست، شاید این تصور پیش بیاید که بازیکن باید در اروپا بماند و این پیشنهادات را رد کند ولی بازیکنان فوتبال می خواهند خودشان را بیمه کنند و پول کافی به دست بیاورند. 60 میلیون برای اسکار پرداخت شد که رقم بسیار زیادی است و الان نیز صحبت هایی از پیشنهادات سنگین تر به دیگو کاستا شنیده می شود. این درست نیست که باشگاه ها بتوانند این ارقام را پرداخت کنند.

چلسی که با اختلاف 9 امتیازی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد باید این هفته در زمین برنلی به میدان برود. این در حالی است که تاتنهام نزدیک ترین تعقیب کننده آبی های لندن نیز به دیدار لیورپول می رود که این دو دیدار برای تعیین تیم قهرمان این فصل نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۱۱۸۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.