۰

کنایه رئیس پیشین بارسلونا به رقیب مادریدی

تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸
به گزارش عصر تعادل، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا به کهکشانی‌ها برای خودداری از پذیرایی از کاتالان‌ها در فینال جام حذفی اسپانیا طعنه زد.
 با صعود دوباره بارسلونا به فینال جام حذفی اسپانیا، بار دیگر جنجال‌هایی درباره میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان یک زمین بی طرف برای برگزاری این بازی شکل گرفته است به خصوص که باشگاه رئال مادرید همچون سال‌های قبل اعلام کرده است که قصد ندارد خانه‌اش را در اختیار رقیب قدیمی خود قرار دهد تا در آنجا برابر آلاوس به میدان برود.

همین موضوع سبب شده که خوان گاسپارت، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا به کهکشانی‌ها کنایه بزند. او از فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید - کسی که گفته است ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دلیل ساخت و ساز نمی‌تواند میزبان فینال جام حذفی اسپانیا باشد - صادقانه اعتراف کند که باشگاهش نمی‌‌خواهد شاهد بازی کردن بارسلونا در خانه‌اش باشد و برای راه ندادن کاتالان‌ها به برنابئو به دنبال بهانه نباشد.

گاسپارت در این خصوص به رادیو کاتالونیا گفت: من، خوان گاسپارت، علناً و رسماً از باشگاه رئال مادرید می‌خواهم که جرأت داشته باشد و بیانیه‌ای صادر کند و در آن بگوید که نمی‌تواند بازی فینال جام حذفی در برنابئو برگزار شود.

گاسپارت سپس اشاره‌ای کنایه‌‌آمیز به بهانه‌های قبلی رئالی‌ها برای امتناع از میزبانی جام حذفی اسپانیا از جمله مرمت سرویس بهداشتی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو داشت.

وی افزود: من امیدوارم داستان دیگری درباره سرویس‌های بهداشتی ساخته نشود!

گاسپارت 72 ساله زخم زبان‌هایش به پرس را این‌طور ادامه داد: اگر چیزی که پرس را نگران می‌کند، دویدن من به زمین بازی یا تکرار نمایش ما بعد از آخرین قهرمانی‌مان در جام حذفی در سانتیاگو برنابئو است، باید به او بگویم که لازم نیست نگران باشد. من هنوز هم یک هوادار هستم اما دیگر به اندازه قبل پرشور نیستم.

فینال جام حذفی اسپانیا در فصل جاری روز هفتم خرداد سال 96 برگزار می‌شود.
کد مطلب : ۱۱۱۹۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.