۰

منصوریان: می‌دانستیم از پرسپولیس چه می‌خواهیم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۹
منصوریان: می‌دانستیم از پرسپولیس چه می‌خواهیم
به گزارش عصر تعادل، علیرضا منصوریان با تبریک به هواداران استقلال و تمام فوتبال ایران افزود: قبل از هر چیزی باید این بازی خوب را به تمام فوتبال‌دوستان کشور تبریک بگویم اما بزرگ‌ترین تفاوت بین ما و پرسپولیس، ۴۸ ساعت استراحت کمتر ما بود که در اواخر بازی هم ما را اذیت کرد و باعث شد عقب‌نشینی کنند.
وی افزود: اما مهم‌ترین چیز این است که ما بازی یک بر صفر را به بازی ۳- ۱ برگرداندیم و این نشان از این است که بازیکنان ما می‌دانستند که از تیم پرسپولیس چه می‌خواهند و با شناختی که از این تیم داشتند توانستند نتیجه را به سود خود برگردانند.
منصوریان در ادامه گفت: به تیم فنی و مدیریتی باشگاه تبریک می‌گویم که سر جوان‌های ما صبر کردند و حالا همه خوشحالیم که جوان‌های باتجربه‌ای در تیم ما بازی می‌کنند.
او درباره پرسپولیس هم گفت: ما با این تیم منافع مشترکی داریم که لیگ قهرمانان آسیاست. ما فقط ۹۰ دقیقه با این تیم بازی کردیم و در خارج از این بازی این تیم رقیب سنتی و دوست‌داشتنی ماست و به بازیکنانم هم گفتم که هنگام خوشحالی کردن، فقط جلوی تماشاگران خودمان باشند و به قداست حریف خدشه وارد نشود.
سرمربی استقلال ادامه داد: خوشحالم که با این برد کمی به جدول بازگشتیم من این بازی را نقطه عطفی در لیگ می‌دانم چون توانستیم تیم هجومی پرسپولیس را ببریم. دلیل این پیروزی هم این بود که پرسپولیس تاکنون در ورزشگاه آزادی سه گل از حریفش نخورده بود و مدیریت کردن چنین موقعیتی سخت است.
به گزارش ایسنا، در حالی که عادل فردوسی‌پور، اعلام کرد که گویا برانکو ایوانکوویچ تمایلی به حضور جلوی دوربین و صحبت ندارد، منصوریان گفت: من باید نکته‌ای را اینجا بگویم. ما خیلی دوست داریم این فضایی که اسپانسر مشترک سرخابی‌ها بین ما ایجاد کرده از بین برود. همین الان اسپانسر به من گفت که برای صحبت کردن نیایم اما استقلال و پرسپولیس مال مردم است و این مشکل باید حل شود. ما باید در باخت و برد جلوی مردم پاسخگو باشیم.
کد مطلب : ۱۱۲۳۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.