۰

جلسه لاریجانی و روحانی بر سر ریزگردها

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱
به گزارش عصر تعادل،رئیس مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مشترک با رئیس‌جمهور برای حل مشکلات به وجود آمده از برف سنگین و ریزگردها خبر داد.
 
 
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، پیش از آغاز دستورکار جلسه، علی لاریجانی اظهار کرد:‌ در این روزهای اخیر هم به دلیل نزولات آسمانی زیاد در مناطقی از کشور مخصوصا مناطق شمالی شرایط خاصی برای مردم به وجود آورد و هم طوفان ها و ریزگردها هم در سیستان و بلوچستان و خوزستان و برخی دیگر از استانها شرایط سختی را برای زندگی متعارف مردم به وجود آورده است.

وی ادامه داد:‌ هفته گذشته تلاش هایی را نمایندگان مردم و دولت در این زمینه داشتند. با معاون اول ریاست جمهوری، آقای جهانگیری در این زمینه بحث مفصلی شد و قرار شد جلسه ای داشته باشند و افراد مختلف را از بخش های مختلف دعوت کنند تا اهتمام ملی برای حل مسائل در کوتاه مدت و میان مدت انجام شود. دیروز این جلسه برگزار شد. با آقای رئیس جمهور در این زمینه هم بحث شد که اقدامات پشتیبانی جدی از این موضوع صورت بگیرد و سازوکارهایی را فراهم کنند تا از این مسائل جلوگیری کند.

لاریجانی بیان کرد: من هم از این تلاشها تشکر می کنم و از نمایندگان محترم استانهایی که هم دچار برفهای سنگین شده اند و هم نمایندگان محترم خوزستان و سیستان و بلوچستان می خواهم موضوع را همچنان پیگیری کنند. این مسئله همچنان مسئله مهم کشور ماست و پیگیر هستیم تا این نگرانی ها در چند استان مرتفع شود.
کد مطلب : ۱۱۳۶۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.