۰

آبرامز و استیون کینگ سریال کوتاه می‌سازند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱
به گزارش عصر تعادل،بعد از پخش موفق سریال علمی-تخیلی «11.22.63» با نقش‌آفرینی جیمز فرانکو، جی جی آبرامز و استیون کینگ قصد دارند دومین همکاری مشترک خود را با ساخت یک سریال کوتاه جدید برای شبکه «هولو» آغاز کنند.
 
جی جی آبرامز و استیون کینگ سریال کوتاه می‌سازند

آبرامز دیروز (جمعه) با انتشار تصویری مرموز در صفحه رسمی توییتر خود، از تولید این پروژه بر اساس موقعیت جغرافیایی معروف‌ترین رمان‌های نویسنده امریکایی خبر داد. «کسل راک» (Castle Rock) نام شهری خیالی است که کینگ آن را در ایالت مین امریکا ترسیم کرده و داستان رمان‌هایی همچون «کوجو»، «منطقه مرده» و «بدن» در این شهر رخ می‌دهد.

به گزارش «ورایتی»، هواداران پر و پا قرص آثار استیون کینگ که به «خوانندگان ثابت» معروف هستند، نام شهر «کسل راک» را در بسیاری از معروف‌ترین رمان‌های نویسنده امریکایی به خاطر می‌آورند. «هولو» تنها رسانه‌ای نیست که این روزها با اقتباس از آثار کینگ درصدد تولید محصولی جدید است.

ادریس البا و متیو مک‌کانهی نیز به تازگی در اقتباس سینمایی «برج تاریک» (The Dark Tower) یکی از معروف‌ترین رمان‌های کینگ ایفای نقش کرده‌اند که از تابستان آینده روانه پرده سینماها خواهد شد. همچنین، شبکه کابلی «اسپایک» اخیرا سفارش ساخت سریال «مه» (The Mist) را بر اساس رمان کوتاه 1980 کینگ در برنامه خود قرار داده است.  
کد مطلب : ۱۱۳۷۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.