۰

توضیح مدیرعامل نساجی درباره درگیری ها

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۶
توضیح مدیرعامل نساجی درباره درگیری ها
به گزارش عصر تعادل،عبدالحمید رمضانی در گفت و گو با خبرنگار درباره جنجال های پیش آمده در بازی نساجی مازندران و خونه به خونه بابل اظهار داشت: بازی دو تیم در 40 دقیقه ابتدایی مشکل خاصی نداشت و فقط در این دقایق ازابتدای بازی هواداران تیم خونه به خونه الفاظ تند و رکیکی را  علیه بازیکنان تیم نساجی به عنوان شعار مطرح کردند و این موضوع با اعتراض هواداران ما مواجه شد. در دقیقه 40 با بیشتر شدن فحاشی ها، سنگ پرانی هایی میان هواداران دو تیم انجام شد که سنگ ها را لیدرهای تیم خونه به خونه به داخل ورزشگاه آورده بودند و ما فیلم این موضوع را هم داریم که شروع سنگ پرانی ها با لیدرهای خونه به خونه بود. از سوی دیگر آنها این سنگ ها را داخل جعبه های مخصوص به ورزشگاه آوردند و این موضوع برای ما بسیار عجیب بود. با شدت گرفتن سنگ پرانی ها به سوی هواداران نساجی، هواداران به گوشه ای پناه آوردند که همین امر باعث شکسته شدن فنس ها و ورود هواداران ما به داخل زمین شد.
وی ادامه داد: با شکسته شدن فنس و ورود برخی از هواداران ما به زمین مسابقه مامورین نیروی انتظامی با هر ابزاری که دستشان بود مانند گاز فلفل، گاز اشک آور، میله گرد، باتوم و وسایل دیگر به هواداران ما حمله کردند و به بدترین شکل ممکن تعدادی از آنها را مصدوم کردند. به نظر من مقصر اصلی این اتفاق فرمانده یگان ویژه است من دیشب در جلسه هماهنگی هم گفته بودم که یگان ویژه باید از قبل از بازی در ورزشگاه حضور پیدا کند و تا شروع مسابقه هم این افراد به ورزشگاه نیامده بودند و خدا رحم کرد که یک فاجعه بزرگ به بار نیامد و خدایی نکرده همه هواداران  زنده ماندند.
مدیرعامل نساجی در ادامه افزود: حدود 30 نفر از هواداران تیم ما از ناحیه سر، انگشت دست، صورت، پا و ... دچار آسیب دیدگی شدند. یکی از این هواداران نیز حال بسیار وخیمی داشت که به بیمارستان انتقال شد و اتفاق بدی برای او رخ نداد.
رمضانی درباره ادعای مسئولان خونه به خونه مبنی بر اینکه هواداران تیم بابلی هیچ نقشی در درگیری نداشتند تاکید کرد: مگر می شود چنین چیزی اتفاق بیفتد؟ شاید هواداران ما خوددرگیری داشتند که در خودشان جنجال درست کردند و به زمین ریختند. این حرف ها از مسئولان خونه به خونه بعید است.
 
 
کد مطلب : ۱۱۸۰۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.