۰

کُری طارمی و سیلی بارانی به صورت گلزن قرمزها

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۰
به گزارش عصر تعادل، در اواخر دیدار پرسپولیس و پیکان درگیری‌های عجیبی بوجود آمد که منجر به اخراج صادق بارانی بازیکن پیکان از زمین شد.
 
 دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
 
* مسعود اسماعیل‌پور عضو تیم ملی کشتی با حضور در ورزشگاه آزادی، تماشاگر بازی پرسپولیس بود.
 
* علی علیپور گلزن پرسپولیس امروز تاریخ را برای خودش تکرار شده دید. این بازیکن در روز 16 فروردین سال 93 با پیراهن راه‌آهن به پرسپولیس گل زد و مانع قهرمانی این تیم شد و امروز در 16 فروردین 96 برای پرسپولیس گلزنی کرد تا مقدمات قهرمانی این تیم را فراهم کند.
 
* گوینده استادیوم تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 45 هزار نفر عنوان کرد.
 
* در اواخر بازی، داور چهارم به چند نفر از اعضای کادر فنی پیکان که همگی در کنار خط حضور داشتند تذکر داد.
 
* بعد از گل مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند به شکلی عجیب با تکلی بلند در شادی گل این بازیکن شرکت کرد.
 
* بعد از گل دوم پرسپولیس، مهدی طارمی با علامت دست به صادق بارانی اعلام کرد که ساکت شود و همین موضوع هافبک پیکان را تحریک کرد تا با کف دست به صورت طارمی بزند. بعد از این اتفاق درگیری‌ها آغاز شد و حسین ماهینی به شدت به صادق بارانی اعتراض کرد و این در حالی بود که برانکو و جلالی برای آرام‌کردن جو وارد زمین شدند. در این بین رحمان احمدی سعی در آرام کردن جو مسابقه داشت و مهدی طارمی را کنار کشید تا او از حواشی دور باشد. داور هم بعد از این صحنه بارانی را اخراج کرد و به محمد انصاری هم کارت زرد نشان داد. درگیری‌های دقیقه 90 بیشتر شبیه گلادیاتور بازی شده بود که معمولاً در مسابقات دربی شاهد هستیم.
 
* بعد از درگیری‌ها، تعداد زیادی از نیروهای یگان ویژه وارد زمین شدند و مقابل هواداران پرسپولیس مستقر شدند.
 
* بعد از پایان بازی پرسپولیسی‌ها به زمین ریخته و جشن شادمانی گرفتند. آنها با یکدیگر عکس سلفی گرفته و مقابل هواداران دور افتخار زدند. البته در این بین محمد انصاری به سمت یکی از بازیکنان پیکان رفته و با او به خوش‌وبش پرداخت.
 
* سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان پرسپولیس‌ بعد از پایان بازی به سمت داوران بازی رفته و ضمن صحبت با آنها به سمت رختکن داوری رفت.
کد مطلب : ۱۲۰۹۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.