۰

فولادگر: مشارکت مردم در انتخابات، موجب استحکام و افزایش ضریب امنیت نظام می‌شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
فولادگر: مشارکت مردم در انتخابات، موجب استحکام و افزایش ضریب امنیت نظام می‌شود
به گزارش عصر تعادل،حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار، گفت: انتخابات، صحنه حضور حماسی مردم برای تعیین سرنوشت‌شان است که موجب استحکام و افزایش ضریب امنیت نظام می‌شود. مبنای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز تعالیم و احکام اسلام است طبعا از نامزدها و هواداران آنان انتظار می‌رود در وقت باقی مانده از تبلیغات انتخاباتی به معیارهای دینی و اخلاقی التزام عملی داشته باشند.
این نماینده اصولگرای مجلس افزود: نامزد پیروز، قرار است به عنوان رییس دولت جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم و نظام باشد پس طبعا هم خود و هم هواداران‌شان باید در رعایت مسائل اخلاقی و عرفی جلودار باشند.
وی خاطرنشان کرد: عرصه انتخابات عرصه رقابت تفکرات و گرایش‌های مختلف است و البته لازمه آن رقابت نقد و تخطئه است اما این نقد و تخطئه نباید توام با طعنه، کنایه، افترا، تخریب و توهین باشد. مخالفت‌ها، انتقادات و پذیرش‌ نامزدها نسبت به یکدیگر باید با سعه صدر انجام شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس معیار سنجش نامزدهای انتخابات توسط مردم را عملکردها، برنامه‌ها و نحوه استدلال‌ نامزدها دانست و اظهار کرد: استدلال نامزدها درباره عملکرد گذشته و حال مسئولیت‌های‌شان قطعا در اقبال یا دلزدگی مردم نسبت به آنان تاثیرگذار است. دیدگاه‌ها، اولویت‌ها، نقطه نظرات و ارزش‌های مدنظر نامزدهای انتخابات باید توسط مردم به دقت مورد بررسی و راستی‌آزمایی قرار گیرد تا نزدیک‌ترین نامزد به نظر و گرایش سیاسی موردنظرشان را انتخاب کنند.
فولادگر متذکر شد: متاسفانه در مناظره‌های سه‌گانه تلویزیونی به موازین اخلاقی و شرعی از سوی برخی نامزدها توجه نشد. از ایرادات این مناظرات این بود که مجری یک سوال می‌پرسید و نامزدها پس از اشاره‌ای کوتاه به سوال، سراغ پاسخ‌های غیرمرتبط می‌رفتند به عبارت روشن‌تر عرصه مناظرات به رویارویی و کشمکش نامزدها نسبت به اتهامات و تخریب‌ها علیه یکدیگر تبدیل شده بود. در این مناظرات و سایر برنامه‌های تبلیغی برخی نامزدها حوزه‌های امنیتی، نظامی، اقتصادی، دیپلماسی، فرهنگی و اجتماعی کشور زیرسوال رفت و مجری مناظرات نیز هیچ تلاشی برای قطع سخنان غیرمرتبط نامزدها نداشت.
کد مطلب : ۱۲۸۱۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.