۰

کومان: روی هم رفته فصل خوبی داشتیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
به گزارش عصر تعادل، کینگسلی کومان که در پی جدایی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن به یوونتوس پیوست و پس از دو فصل حضور در این تیم ایتالیایی به طور قرضی راهی بایرن مونیخ شد، در گفت‌وگو با مجله «فرانس فوتبال» گفت: همین حالا در سن 20 سالگی پنج عنوان قهرمانی در لیگ سه کشور مختلف را در کارنامه‌ام دارم، اما این پایان کار نیست و به دنبال قهرمانی‌های دیگر هستم.

وی در خصوص ارزیابی بایرن مونیخ در فصل 17-2016 هم اظهار داشت: روی هم رفته فصل خوبی بود. ما قهرمان بوندس‌لیگای آلمان شدیم، هرچند حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید ناامیدمان کرد، اما به هر حال با دفاع از عنوان قهرمانی‌مان در بوندس‌لیگا این موضوع را به دست فراموشی سپردیم. نباید به خاطر شکست مقابل رئال مادرید شرمسار باشیم. در مجموع فصل بدی نبود و بایرن همچنان به دنبال کسب عناوین قهرمانی است.

هافبک فرانسوی سرخپوشان مونیخی در مورد دوران حرفه‌ای خودش هم خاطرنشان کرد: همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، اما من در دو باشگاه اولم یعنی پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس و به ویژه PSG خیلی فرصت بازی پیدا نمی‌کردم. همین باعث می‌شد که کمی فشار رویم باشد. از همان موقع بود که تصمیم گرفتم سخت تلاش کنم و روند رو به رشدی داشته باشم. اگر روزی هم بایرن را ترک کنم، دوست ندارم گامی به عقب بردارم و با باشگاهی بزرگتر به دوران حرفه‌ای‌ام ادامه خواهم داد.
کد مطلب : ۱۲۸۷۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.