۰

ظروف پلاستیکی 2000 تومانی بهداشتی نیستند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
ظروف پلاستیکی 2000 تومانی بهداشتی نیستند
به گزارش عصر تعادل،غلامرضا سلیمان در گفت و گو با خبرنگار ، اظهار کرد: متأسفانه برخی واحدهای صنفی اجناس پلاستیکی با قیمت دو هزار تومانی در بازار سطح شهر عرضه می‌کنند، چراکه رقمی که این واحدها برای اجناس خود در نظر می‌گیرند حتی از ماده اولیه آن به مراتب کمتر است و برهمین اساس به احتمال زیاد مواد استفاده شده در این کالاها، بازیافتی مواد پلاستیکی، زباله و ضایعات غیربهداشتی است.
وی با اشاره به پیگیری‌های این صنف برای جمع‌آوری این محصولات، تصریح کرد: متأسفانه تا کنون در این زمینه توجهی صورت نگرفته و مسئولین مربوطه اقدام خاصی انجام نداده‌اند.
سلیمان با اشاره به اینکه این محصولات غیر بهداشتی در مراکز و کارخانجات معتبر تولید نمی‌شوند، تصریح کرد: مردم به هنگام خرید کالاهایی که دارای جنس پلاستیک هستند حتما به برندی که زیر جنس هک شده دقت کرده و سپس جنس را خریداری کنند.
وی برخی بادکنک‌های بازار را نیز ساخته شده از ضایعات و بازیافتی‌های محصولات پلاستیکی دانست و گفت: در موارد متعدد بادکنکی که در دست کودکان قرار دارد از این مواد ساخته می‌شود و بدون توجه مسوولان و مردم چنین کالاهایی با دهان کودکان ارتباط پیدا کرده و سلامت آن‌ها را در معرض تهدید قرار می‌دهد.
رییس اتحادیه  فروشندگان پلاستیک و نایلون شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: 150 واحد صنفی در این اتحادیه وجود دارد که متأسفانه از این تعداد 10 مورد در عرضه محصولات پلاستیکی دو هزار تومانی فعالیت می‌کنند.
کد مطلب : ۱۲۸۸۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.