۰

جهاد فرهنگی دشوارتر از جهاد نظامی است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
به گزارش عصر تعادل،، حجت الاسلام علی تقوی مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور، امروز(دوشنبه 22 خرداد) در مراسم معارفه حجت الاسلام محسن قلندری به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه اظهارکرد: اگر در مسایل سیاسی اخلاق سیاسی و در مسائل اجتماعی، اخلاق اجتماعی رعایت شود، بسیاری از مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.
وی ادامه داد: متاسفانه امروزه در بسیاری از مواقع شاهد بی اخلاقی هایی در مسندهای سیاسی و اجتماعی کشور هستیم و در مواردی دیده می شود که برای به دست آوردن پست و جایگاهی، از شان و جایگاه انسانی خود می گذریم و خود را به قیمت ارزانی می فروشیم برای آنکه یک موقعیت به ظاهر بهتر دنیوی پیدا کنیم.
مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: باید همه تلاش کنیم که اخلاق و محوریت داشتن آن را در مناسبات خود حاکم کنیم.
تقوی با بیان اینکه جهاد فرهنگی به مراتب سخت تر و دشوارتر از جهاد نظامی است، تصریح کرد: اگر در جنگ نظامی پیروز باشیم اما در جنگ فرهنگی بازنده باشیم، دستاوردهای پیروزی جنگ نظامی را هم از دست خواهیم داد.
وی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه به دلیل داشتن تنوع مذاهب، اقوام و قومیت ها استانی است که بسیار جای کار دارد، افزود: فعالیت در این استان از مصادیق جهاد است.
مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: همه نیروهای ارزشی را زیر چتر انقلاب جمع کردن از وظایف اصلی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها است.
تقوی تاکید کرد: استفاده از تمام ظرفیت های دانشگاه چه در بخش اساتید و اعضای هیات علمی، چه در بخش کارکنان و پرسنل و چه در بخش دانشجویان، همت، تلاش، گذشت و مجاهدت می خواهد.
کد مطلب : ۱۳۰۰۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.