۰

سبحانی: سپاهان محکوم به قهرمانی نیست

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
به گزارش عصر تعادل، بهرام سبحانی اظهار کرد: تلاش کردیم امسال از همان ابتدا با برنامه‌ریزی انجام شده انتظارات تیم را اجرایی کنیم تا از ابتدا مدعی وارد لیگ شویم. نکته‌ای که در صحبت با مسئولان تیم به آن اشاره کردیم این است که انتظار نداریم تیم هر سال قهرمان شود و محکوم به گرفتن جام باشد اما انتظار داریم که شخصیت قهرمانی این تیم حفظ شود و همیشه مدعی قهرمانی در همه جام‌های پیش روی خود باشد.

وی افزود: سپاهان تیم بزرگ و صاحب نامی است که با وجود کادر فنی بزرگ و شایسته و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد باید از همان هفته نخست بدون اشتباه و محکم وارد میدان شود و برای کسب قهرمانی و خشنودی هواداران و همه حامیان و دوست‌داران سپاهان تلاش کند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خصوص وضعیت نصب چادرهای ورزشگاه نقش جهان گفت: شرکت توسعه باید در این زمینه جواب‌گو باشد. ما به تعهدات خود عمل کردیم، یکسری مسائل بود که باید انجام می‌دادیم و کارهایی که باقیمانده در حیطه کاری و جز تعهدات اداره کل ورزش وجوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است که باید اجرایی شود.

 سبحانی در پاسخ به این سئوال که برای وضعیت کارگاهی اطراف نقش جهان چه برنامه‌ای دارد، خاطر نشان کرد: مساله کارگاه نیست، مقداری خاک در منطقه وجود دارد که مدعی حقوقی دارد و در دادگاه در حال بررسی است و تا حکم دادگاه صادر نشود در خصوص آن نمی‌توان کاری کرد. 
کد مطلب : ۱۳۰۲۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.