۰

دستگاه آتی واگن در چاه رگ سفید در مدار عملیات قرار گرفت

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸
به گزارش عصرتعادل و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، ستاد راهبری مهار فوران چاه 147 رگ سفید – 2 اعلام کرد: با مهیا شدن مقدمات کار و استقرار این تجهیز در موقعیت چاه، عملیات پاکسازی محوطه و دهانه چاه شتاب بیشتری می گیرد. 
 در همین ارتباط شب گذشته در پناه آب افشان ها و با کاربست آتی واگن، مهارگران خود را به نزدیکترین نقطه کانون چاه رساندند و دو محموله شامل کومی یونیت و مخزن آب دراورکس دستگاه حفاری 95 فتح را از میان شعله های آتش بیرون کشیدند. 
 به موازات این عملیات با توجه به برنامه های پیش بینی شده برای نتیجه بخش بودن عملیات مهار و کنترل چاه، کار آماده سازی لوکیشن C برای استقرار دستگاه حفاری 93 فتح و حفر چاه امدادی در مرحله پایانی قرار دارد و با توجه به انتقال تجهیزات و دکل حفاری به منطقه، کار نصب و برپایی آن کلید خورد. 
 در همین حال انتقال مخازن سیال حفاری برای پشتیبانی از عملیات در حال انجام است و 10 محموله از تجهیزات دستگاه حفاری 94 فتح نیز برای نصب روی لوکیشن A و حفر دومین حلقه چاه امدادی وارد منطقه عملیاتی رگ سفید گردیده است. 
 به گزارش ایسنا، آتی واگن تجهیزی است همانند جرثقیل با توانایی خاص و مرکب از یک بوم بلند که به وسیله یک کشنده سنگین به عمق آتش ورود و با ابزاری که در آن تعبیه شده هر آنچه از تجهیزات و ادوات که در میان آتش قرار گرفته را از کانون حریق خارج می سازد. 
 این دستگاه با توجه به وزن تجهیزات، حجم و دمای آتش مقاوم سازی و عایق بندی گردیده و نقش اساسی در پاکسازی محوطه درگیر با آتش ایفا می کند.
انتهای پیام
کد مطلب : ۱۳۶۴۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.