۰
سخنگوی ناجا اعلام کرد

کشف 18 میلیون ماده محترقه و دستگیری 121‌نفر

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
کشف 18 میلیون ماده محترقه و دستگیری 121‌نفر
به گزارش خبرنگار عصر فردا، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: میزان کشفیات در بهمن ماه سال جاری نشان می‌دهد که سوداگران مالی، حساب ویژه‌ای برای فروش در چهارشنبه پایان سال باز کردند؛ به طور میانگین این میزان مواد محترقه می‌توانست بین میلیون‌ها ایرانی توزیع شود.
سخنگوی ناجا با اعلام این مطلب که در 28 روز ابتدای بهمن بیش از 10 میلیون و 668 هزار عدد ماده محترقه کم‌خطر و بیش از 7 میلیون و 476 هزار ماده محترقه پرخطر کشف و ضبط شده است،‌گفت: در این رابطه 121 نفر دستگیر شده‌اند.
وی ادامه داد: بیشترین حجم مربوط به پایتخت با رقمی بیش از 6 میلیون و 800 هزار عدد بوده که در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان و همچنین انبارهایی که اقدام به ساخت این مواد می‌کردند، این تعدادموادمحترقه کشف و ضبط شده است.
معاون اجتماعی ناجا اعلام کرد: آمار کشفیات مواد محترقه در 10 ماه سال جاری رقمی بالغ بر بیش از 5 میلیون و 100 هزار عدد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 12 درصدی داشته است.
سردار منتظرالمهدی ادامه داد: 3 هزار و 155 کیلو انواع مواد محترقه دست‌ساز نیز کشف شده که این رقم نشانگر رشد 184 درصدی کشف، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.
عالی‌ترین مقام اجتماعی نیروی انتظامی به لزوم افزایش توجه خانواده‌ها نسبت به فعالیت فرزندانشان در این روزها و شب‌ها اشاره و اظهار داشت: پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم و تخلیه مثبت انرژی و هیجانات جوانی و نوجوانی نیست؛ اما نباید برای شادی لحظه‌ای و زودگذر با استفاده از مواد محترقه تعطیلات نوروزی و چه بسا آینده خود و دیگران را به مخاطره انداخت.
کد مطلب : ۱۳۷۴۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.