۰

زاکانی: ارتباط با آمریکا موجب شد مصری ها انقلاب نان به پا کنند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳
علیرضا زاکانی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان یاسوج افزود:آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هر جایی که توطئه کردند جواب محکمی از ایران گرفتند و وقتی موشک‌ها را به مقر تروریست‌ها در سوریه زدیم تنها به توصیه اخلاقی بسنده کردند چون جرات رویارویی با ایران را نداشتند و به اسرائیل هم هشدار دادیم اگر دست از پا خطا کنند تل‌آویو را خواهیم زد.
اهم اظهارات زاکانی به شرح زیر است:
*آنچه که طی ۴۰ سال گذشته به ما دست داد این بود که هر کجا بر ارزشهای خود ایستادیم، بر اسلام تکیه و از مقام معظم رهبری تبیعت، به مردم خدمت صادقانه کردیم و حمایت مردم را داشته ایم آنجا پیروز شدیم. وجود مشکلات در کشور بخاطر دوری از این قواعد و اصول است.
* وقتی الاهوازیه با حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها جنایتی را انجام داد پاسخشان را در آغوش خود آمریکایی‌ها دادیم و مقر آنها در کنار مقر آمریکایی‌ها موشک باران شد که می‌فهمیم آمریکا، آمریکای سابق نیست و نسبت به ۴۰سال پیش پسرفت کرده و ما در منطقه حرف اول را می‌زنیم.
*یک نویسنده‌ای مصری با مقایسه ایران و مصر می‌گوید مصر با آمریکا و اسرائیل آشتی و ایران با آمریکا و اسرائیل قهر کرد اما امروز در قاهره ۴میلیون نفر شبانه در قبرستان ها و خیابانها می‌خوابند که این تعداد در تهران حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار کارتون‌خواب است که البته به نظر ما این تعداد هم زیاد است، ارتباط با آمریکا موجب شده که مجموعه تمدنی مصر اجیر آنها شود و انقلاب نان به پا کنند.
 
کد مطلب : ۱۴۳۹۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.