۰
قرعه‌کشی جام حذفی برگزار شد

تقابل احتمالی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴
تقابل احتمالی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی
به گزارش عصر تعادل، پیش تر حضور داماش گیلانیان، سایپا و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص شده بود و امروز قرعه کشی این مرحله پیش از دیدار پرسپولیس برابر سپیدرود و مصافی که برنده این دیدار با پدیده خواهد داشت، انجام شد.

بر این اساس در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی، تیم داماش گیلانیان که در دو بازی پیشین خود میهمان بوده، از سایپا میزبانی خواهد کرد و در دیگر دیدار این مرحله تیم سپاهان با یکی از تیم های سپیدرود، پدیده و پرسپولیس دیدار خواهد کرد.

با توجه به اینکه طبق قرعه، دو تیم داماش و ساییا باید به مصاف هم بروند، تیم داماش گیلانیان با توجه به اینکه در سه دیدار قبلی خود میهمان بوده است، برابر شاگردان علی دایی میزبانی مسابقه نیمه نهایی را برعهده خواهد داشت.

یک پای دیگر نیمه نهایی جام حذفی سپاهان است، اما باید دو مسابقه برای مشخص شدن حریف طلایی پوشان انجام شود. سپیدرود و پرسپولیس ابتدا در رشت برابر هم قرار می گیرند و سپس برنده این دیدار با پدیده مصاف می دهد تا رقیب سپاهان در نیمه نهایی مشخص شود.

با این وصف در صورتی که پرسپولیس بتواند در رشت از سد شاگردان کریمی عبور کند و سپس در تهران پدیده را هم شکست دهد، بار دیگر شاهد یک ال کلاسیکوی دیگر در ورزشگاه نقش جهان خواهیم بود.

پایان پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۷۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.