۰

حكايت مارموز در سينماهاي ايران

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۹
هفته گذشته سینماها در ادامه استقبالی که از یک هفته قبل‌تر از فیلم‌های جدیدی چون «بمب یک عاشقانه» و «کلمبوس» شده بود رونقی اساسی به خود دیدند و سهم نسبتا زیادی از این استقبال به جدیدترین فیلم اکران شده یعنی «مارموز» کمال تبریزی برمی‌گردد، فیلمی که لقب سیاسی‌ترین فیلم سینما را به دنبال خود یدک می‌کشد و از حضور بازیگران چهره‌ و شناخته شده زیادی هم بهره برده است. استقبال از «میلیونر میامی» دیگر فیلمی که یک هفته زودتر از «مارموز» روی پرده آمد هم تا پایان هفته گذشته نسبتا خوب بود و به نظر می رسد این اثر نیز در دومین هفته اکرانش میلیاردی شود.
در ادامه مروری داشتیم بر روند فروش و استقبال از آثار روی پرده این روزهای سینمای ایران.
«مارموز» شگفتی می‌آفریند؟
از چهارشنبه هفته گذشته فیلم سینمایی «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی اکرانش را در سینماها آغاز کرد تا مخاطبان بتوانند به زعم سازندگان این اثر به تماشای اثری سیاسی بنشینند. فیلمی که در زمانش ساخت و پس از آن به دلیل مضمونش با حاشیه‌هایی همراه بود و حالا در آغاز اکران هم با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان به سینما مواجه شده است و در دو روز اول اکرانش ۴۰۰ میلیون تومان فروخته است. البته هنوز باید منتظر ماند و دید روند فروش خوب این فیلم در گیشه ادامه‌دار خواهد بود و این فیلم می‌تواند در سینماها شگفتی بیافریند یا خیر.
این فیلم با مضمونی کمدی و سیاسی روایتگر داستان زندگی شخصی به نام قدرت با بازی حامد بهداد است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.
به غیر از بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی پور و .. نیز از بازیگران فیلم کمال تبریزی هستند که در ابتدا «خودسر» نام داشت و حالا با نام «مارموز» روی پرده رفته است.
 
کد مطلب : ۱۴۴۹۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.