۰

پاکسازی حوالی میدان امام حسین از پاتوق و خانه مجردی

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴
پاکسازی حوالی میدان امام حسین از پاتوق و خانه مجردی
به گزارش عصر تعادل، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به پاکسازی 92 باب خانه در خیابانهای صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین(ع) اشاره و اظهار داشت:۱۷۴ معتاد، ۵۲ خرده فروش مواد مخدر و ۳۷ سارق نیز در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این مطلب که پاکسازی این معابر درخواست و مطالبه مردمی بوده است، تصریح کرد: تعدادی از منازل در خیابانهای صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین غیرقانونی فعالیت کرده و ناامنی برای افراد محلی ایجاد کرده بودند و پاکسازی این مناطق به دنبال مطالبه مردم محلی انجام شده است.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به این مطلب که برخی از این منازل قابل ساماندهی است، خاطرنشان کرد: بسیاری از منازلی که بحرانی بودند پلمب و تعدادی از مالکان نیز بازداشت می شوند. ‌

وی گفت: برخی از مالکان منازل به دنبال درآمد زایی هستند و یک اتاق را به ده تا ۱۵ نفر اجاره داده و شبی ۱۵ هزار تومان می گیرند بدون اینکه امکانات بهداشتی در این منازل ایجاد کرده‌ باشند. در این طرح ۳ خانم نیز دستگیر شدند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۶۷۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}